Gå til innhold

Jeg har så lysst til å fortelle!!

Anbefalte innlegg

nå er jeg i slutten av min 5. uke, å jeg har så lysst til å forelle det til alle!! har liksom bestemt meg for å vente til det har gått 3 mnd, men det er så vanskeli!! vil jo bare dele gleden. har en søster på 13 år som har kjempelysst til å bli tante å hun hadde blitt så utrolig glad! Syns dere andre det er vanskelig å holde på hemmeligheten??

Fortsetter under...

Ja , kjempevanskelig! :) Jeg har fortalt det til familie og venner. Men ikke naboer og bekjente liksom.

synes ikke det er noe i veien med å fortelle det til familie og venner, hvis vi skulle være så uheldige å miste hadde vi jo fortalt det, Hvorfor ikke liksom. Forstår ikke helt de som ikke vil si noe til foreldre og nærmeste. Vil noe fælt skje er det jo bare bra og ha støtten deres uannsett.

Vi sa det til familien da jeg var i 6. uke - ble sykemeldt pga kvalmen da så vi hadde aldri klart å holde det hemmelig lenge uansett. Hadde planer om å vente til jeg var 9 uker, på storebror sin bursdag...men, men. Hadde også tenkt å vente 12 uker med å si det til alle, men det ble tidlig pga kvalmen. Var jo rundt jul og da er det ikke lett å unngå at folk merker at en er annerledes når en spyr hele tiden...er 12+1 i dag, og det har vel vært ute i ca 5 uker nå tenker jeg;o) Hadde jo komt til å si det om det gikk galt likevel, så hvorfor vente?

Alle venninnene mine viste det i uke 5 da jeg tok testen. De var der da jeg tok den... Måtte jo si det til sambo!!! å han ringte sin bestemor å fortalte det... Sa det var litt tidlig å si noe men han måtte. Å hu skravla til mora mi igjen ei uke etter. møtte mora mi i byen å da gikk skravla. å da snakka hu med min mormor osvosv så før vi i det hele tatt hadde fordøyd det selv så viste hele slekta det!!!

Annonse

Vi fortalte det til foreldrene våre med en gang, og det gikk ikke så lenge før vi sa det til søsken heller. Både mannen min sin søster og broren min skal ha like før oss, så gleden var stor! Er nå 7+2, og har fortalt noen få venniner om det. Er så vanskelig å holde seg! I hvertfall når folk spør om vi ikke skal ha barn snart.. Ser ingen grunn til å vente.

jeg er i 6 uke.. fortalte det til forloveden me en eneste gang (selvsagt) og ropte for full hals på mamma rett etetr.. venenr og familie vet det.. og noen på jobben..siden jeg egentlig skulle re4ise om noen uker på backpack til sør/mellom amerika..men nå går det litt skjeis..grunnet vaksiner etc.

eneste jeg "angrer" på ved å ha fortalt det ..er at jeg er kjempe redd for å miste det og da blir det så ille å fortelle det. sikkert jeg som er korka..men ... ellers er det herlig å ha fortalt da..kan kose oss me småprat og glede oss!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...