Gå til innhold

Hvor mange fikk strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser i svangerskapsboken min her at ca 90 % får strekkmerker. Virker jo ikke sånn om man leser her. Fikk dere strekkmerker? Moro med mange svar..

Jeg fikk noen rundt navlen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fikk noen bittesmå på rompa.. men der hadde jeg noen fra før også.. (hadde lagt på meg litt for noen år siden..)

Ellers ingenting.. la på meg 13 kg i svangerskap.. :)

Skrevet

Tre barn, ikke ett strekkmerke:-) Ikke min mor heller, hun har også fått tre barn. Dette er jo stort sett hormonelt betinget, så jeg var nok litt heldig med arven på det området...

Skrevet

jeg fikk noen bittesmå på høftene, ellers ikke noe.

Skrevet

Litt på rompa og endel på puppene, ble ikke verre 2. gangen. Glad jeg slapp unna magen

Skrevet

jeg fikk.. på rompa, hoftene, og puppene!

Skrevet

Jeg gikk opp 15 kg og fikk ingen strekkmerker. Har et barn.

Skrevet

Fått på magen, men ikke andre plasser. Gikk opp over 20 kg!

Skrevet

fikk litt rundt navelen helt på slutten ja

Skrevet

Det sure var at helt til 1 uke før fødselen var det ikke ett eneste merke :-( Men, men

Skrevet

Fikk strekkmerker med de tre første, men ikke ett med fjerdemann. Da gikk jeg også ned to kilo under graviditeten.

Skrevet

jepp! mange mange på magen og ned mot der hu kom ut... huff!"!!!:(

Skrevet

Jeg fikk strekkmerker helt på slutten av svangerskapet, fikk på magen. Puppene har alltid hatt strekkmerker... Smurte meg med olje hver kveld fra tredje måned, men det hjalp ikke stort. Moren min og søstrene mine har også strekkmerker, så det har vel noe med arv å gjøre ja..sukk. Men de plager meg i grunn ikke, har jo fått en gullgutt som belønning;)

Skrevet

To tette og ingen strekkmerker. Smurte meg heller ikke.

Skrevet

Jeg trodde jeg slapp unna, men nei... FIkk helt nederst på magen, en tanke på hoften og litt på brystene. Sistnevnte kom ikke før etter melkeproduksjonen kom igang for fullt. Men det er så lite at jeg bryr meg ikke. Hadde det ikke vært for de ekstra kiloene som ikke vil av, så hadde det gått fint an å gå på stranden i bikini.. ingen ville sett merkene da likevel.. slik ligger de altså til:-)

Men strekkmerker er da heller ikke noe en bør skjemmes over.... er jo bare bevis på at man har gjort noe fantastisk - å sette et barn til verden:-)

Skrevet

Fikk på rumpa, men det hadde jeg fra før også.

Har fått MASSE på puppene, men så har jeg hatt en god melkepoduksjon da! Jeg tilgir dem gjerne, for de har gjort en formidabel jobb! :-)

På magen har jeg noen få bitte små.

Har hatt 2 svangerskap.

Skrevet

Ja store røde stygge rundt navlen, noen på hoftene..

Jeg som trodde strekkmerker var fine små hvite striper.. hehe.. har noen sånne på låret..

Skrevet

Og jeg er den første i slekte som har fått det etter svangerskap... :(

Skrevet

fikk ingen strekkmerker i det hele tatt!!!:) innmari gla for det assa!!

Skrevet

fikk litt rundt navlen... magen bestemte seg plutselig for å vpkse helt sinnsykt de siste to ukene, holdte på å aprenge tror jeg,,, hehe

men det er ikke mye så jeg bryr meg ikke om dem da.. bare to små og korte... eller tre kanskje...

Skrevet

Jeg fikk strekkmerker på magen de to siste ukene før hun ble født. Fram til da ver det ikke et eneste lite strekkmerke på den. Jeg smurte meg med dyre kremer som skulle motvirke akkurat dette, men det hjalp jo ikke... Kan jo hende det hadde blitt enda verre om jeg ikke hadde brukt dem da, det er jo ikke godt å si. Men da fødselen var over kunne jeg se meg selv i speilet og konstatere at magen min aldri vil bli den samme... :-(

Skrevet

jeg la på meg over 20 kg..og ikke et eneste strekk merke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...