Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sover de hele natten?? Nå er han 6mnd gammel og ammes 2 ganger om natten . jeg begynner på jobb, nattevakt ,når han blir ca 10mnd. lurer på om de slutter vanligvis selv med nattmat eller må avenes?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa har sovet hele natten siden hun var bittebitte liten baby :) er 9 mnd nå. Men du må nok natteavvenne han ja, kutt først et måltid og så det andre. Nå som han er 6 mnd så trenger han ikke mat på natten lenger :) er bare kosen og at det er en vane som gjør at han våkner.. Lykke til!

Skrevet

her er han avent med nattmat,men sover sjelden hele natten,kan grine i flere timer,huff!!

Skrevet

Problemet mitt er at jeg kan ikke la ham skrike pga store søster på 2 år våkner så lett og da har vi dobbellt problem. vet ikke hvordan skal jeg gjøre det med avveningen:(((. Noen råd???

Skrevet

hei! jeg kunne aldri begynt å jobbe nå! Gutten er 10 mnd om en liten uke. spiser ikke på natten lenger, men våkner ofte og skriker, det er mange tenner på gang, så jeg blir ganske så utslitt! En jobb i tillegg til dette hadde tatt livet av meg...

Skrevet

Han her sover hele natten ja, har gjort det siden han var 9 uker gammel.

Skrevet

Trpr det er litt forskjellig.Er ikke alle som må vennes av noen gjør det av seg selv-Jeg har hele tiden gruet meg til det med avvvennning, men det ser ut som det går av seg selv her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...