Gå til innhold

Noen som har hatt en litt artig måte å fortelle familien om den store nyheten? ;-)

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!

Nå nærmer det seg nemlig tiden å fortelle familien hva som er på gang. Vet de kommer til å bli helt henrykt, siden dette er et svært etterlengtet barnebarn / tantebarn. Derfor tenkte vi å lage en litt spesiell vri på det, men fantasien har liksom stoppet opp litt.. Siden vi ikke vet om det blir gutt eller jente, har vi kjøpt både rosa og blå små smokker, og blått og rosa bånd. Tenkte å binde en rosa og en blå smokk sammen til hver og skrive noen velvalgte ord på en liten lapp.. Men hva skriver jeg?? Noen som har en god idè, eller en annen idè om hvordan jeg kan gjøre det?? Dette skal selvfølgelig pakkes inn i små pakker som de må åpne samtidig, for å øke spenningen ;-)

Alle forslag mottas med stooor takk!!

Ha en fortsatt fin dag!!

:-)

Fortsetter under...

Det hørtes kjempe gøy ut, men skal jeg være helt erlig?? Hadde kanskje vært lurt å kjøpe en grønn eller gul smokk. Kanskje de tror at det er tvillinger på vei siden det er rosa og blå.. Ikke vet jeg assa.

Det var jo en kjempe fin ide med å gjøre det spesielt..

Søsteren til samboer pakket inn "mormor/morfar/tante/onkel"-kopper til alle som alle åpnet samtidig da de ventet sin første. Det var veldig artig:o) Hadde planer om det samme til mamma og pappa da vi skulle ha nr en, men fikk ikke tak i....det var påske, så vi kjøpte i stede et pittelite påskeegg og en liten sånn babyfigur som en har oppå dåpskaker og la oppi, så skrev vi et rim og la oppi sammen med som gikk sånn; Hei dere som på xxxxxx bor,

snart blir dere morfar og mormor.

Det blir en liten stund å vente,

men i desember kommer en liten gutt eller jente.

Gjett om de ble glad:o))))

Gjorde det samme til hans foreldre - bare festet rimet på en blomsterbukett.

Denne gangen kjøpte vi en body til Tobias med trykket "jeg skal bli storerbror" på. Den skulle han ha på seg på to-års dagen sin når vi skulle ha familie-besøk....men, det gikk ikke helt sånn...ble så veldig dårlig tre uker før det, så da måtte vi nesten si det med en gang. Brukte bodyen, men det ble ikke hele familien samlet.

Lykke til:o)

Broren min sendte ut bilder han hadde manipulert.

Han hadde tatt bilde av seg selv og konen med selvutløser, og så satt inn en barnevogn på bildet etterpå.

Bakpå bildet stod det bare "vi gleder oss til april".

Vi annonserte det på julaften, men da bare muntlig.

Var kjempegøy med alle reaksjonene =)

vi tenkte å si det på julaften...

Da skulle vi si at vi hadde en overraskelse!

Så skulle vi komme ut i stuen, og jeg skulle ha en sløyfe rundt magen...

Men vi har valgt å vente til uke 12...dvs neste uke... i tilfelle det skulle være noe.... da skal vi på kontroll og ta UL.

Men om alt er på stell på onsdag, da skal vi også finne på noe kreativt!!!

Blir første barnebarnet på begge sider!!!! Herregud, de kommer til å bli helt ville... gud så jeg gleder meg:)

Lykke til alle sammen.... her teller jeg dagene til onsdag...... er så nysgjerrig :)

Annonse

Tusen takk for masse gode tips og idèer! Skal vente med å fortelle til etter jeg har vært hos legen 24. jan. Da er jeg i uke 12. Gleder meg sinnsykt, samtidig som jeg kvir meg for min egen reaksjon av å se så mange rørte og glade mennesker. For det blir de.. Kommer til å gråte krokodille-gledestårer av den stooore dimmensjonen. Men så har jeg da et par hormoner, som jeg så flittig skylder på for tiden.. ;-) De skulle bare visst.. stakkar..

Uansett; ønsker dere alle lykke til videre på ferden! Måtte vi alle få et problemfritt og koselig svangerskap!! (..er jo lov å drømme...!).

Jeg hadde egentlig tenkt å skrive et lite brev til svigers som var stilet fra den lille i magen. " Hei, farmor! Tenkte jeg skulle skrive et lite brev til deg så du kunne bli kjent med meg. Du kjenner meg ikke enda, men jeg vet du kommer til å bli veldig glad i meg.........

Gleder meg til vi møtes i august!

Hilsen "Knerten" i mammas mage."

Det ble med tanken, men kunne ønske jeg hadde gjort det.

Jeg kommer ikke til å ha behov for dette senere, så kanskje andre rapper ideen? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...