*RutIetutt* Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Har veldig mye utflod til tider denne gangen - kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist (sikkert mye man glemmer også, men..). Utfloden er sånn "passe" tykk og litt gulaktig på farge (i allefall i forhold til det hvite truseinnlegget), lukter ikke noe, så jeg tror nok ikke jeg har noe soppinfeksjon el...det er bare litt plagsomt, føler det renner ut hele tiden...
*RutIetutt* Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 ok, så det er ganske vanlig dette da - ja, det er ikke noe særlig:o/
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Samme her...veldig plagsomt til tider...
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Vet ikke om d er normalt, men antall svar her kan jo tyde på det... Har det jeg også...
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 her også... husker heller ikke at jeg hadde så mye sist med snuppa...
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Me too.. Svangerskap med avbrudd fra bind og innlegg i 9 måneder for å få "luftet" kan man jo bare se bort fra, all den tid man faktisk må pakkes inn kontinuerlig.. *sukk* Og det var definitivt ikke slik med guttene.. Jeg skrev svangerskapsdagbøker og det ville definitivt stått noe om det der, så det er nok ikke bare det at jeg ikke husker det =)
SaftSuse *Overtid* Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 samme her..... uheldigvis.... Noe så unødvendig!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå