Gå til innhold

Så var det disse symptomene igjen da... he he

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.. jeg går inn i min sjette uke i morgen.. juhu... å mine symptomer har vært, tretthet, kvalme, stikking i magen, mensmurring, såre brystvorter å at jeg gråter for ingenting.. hehe.. ganske sykt at noe så lite skal påvirke deg så mye. Bevis på at det er mye som skjer:)

Rett før ikm hadde jeg mensmurringer som vanlig og puppene var kanskje en ørliten tanke ømme + blitt litt mørkere rundt brystvorten. Noen dager etter ikm kom kvalmen sigende på kveldene + tretthet. I uke fem ble jeg sykemeldt pga ekstrem svangerskapskvalme, puppene ble ømmere, veldig trett og sipper for alt mulig...har mensmurringer og stikkende smerter (voksesmerter).

Jeg var litt kvalm/uvel om kveldene og hadde ømme pupper, derfor tok jeg en test. Nå er puppene mindre ømme, men jeg er trøtt og har liten matlyst. Blir litt stressa av å ha så få symptom, men har heldigvis oppdaget at det er flere her inne som har det sånn! er forresten 7+2

Jeg har ikke hatt så mange symptomer! Mye mere da jeg trodde jeg var gravid:P

Jeg var sikker på at TR skulle komme, hadde sånn murringer=) men den kom ikke:D jippii

Nå er jeg mye trøtt, litt kvalm på kveldstid og har murringer i mage og legger

Annonse

hei...

jeg hadde oghar fortsatt murring i magen, litt stikkende smerter og lett øm i ryggen. ømme pupper (hadde det alltid før oxo..men nå brått gav det seg ikke) de komemr oggår ..føles som jeg IKKE vil ta av BH..AU AU! ellers.. så heldig å være små kvalm dagen lang..matlysten er ganske redusert. så ganske emosjonell..men heldigvis har såppas selvironi at jeg ler av meg selv når jeg oppdager hva jeg holder på med! vet jo grunnen :)

Jeg er 6+2 og har ømme, litt spente pupper..

Har også hatt -og har- disse mensmurringene som mange har..

Og det er vel det.. kanskje liiitt øm i korsryggen,

men det kan hende at jeg kjenner dette bare fordi jeg

er ekstra oppmerksom på egen kropp om dagen! ;)

Humøret er stabilt og kroppen fungerer som før! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...