Gå til innhold

Flere som kjeder seg idag eller? Treig denne ventetiden må jeg si....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kjeder seg er vel bare forordet! Idag er jeg heeeelt på jordet, ligger i senga og stortuter for meg selv, aner ikke engang hvorfor....Har 15 dager til termin og vil gjerne føde imorgen! Uff, dette er litt av en dag....

Bør vel kanskje ta meg en tur ut i snøen og få litt frisk luft.

Har 3 dager igjen, og bagen min er ikke ferdig pakka, hvis det er noe trøst...har det med å utsette ting til siste liten! Men ligger da noen småting i den i hvertfall. Synes det viktigste er å ha en liste over hva som må puttes oppi hvis det plutselig blir sykehustur... Ærlig talt så overlever man vel hvis man skulle glemme hårbørsten eller ?

Hvordan takler dere den mentale biten, man skal være klar for fødsel øyeblikkelig, samtidig som man må forvente at det også kan gå et par uker over? Synes det hele er litt urealistisk jeg, selv om det bare er 3 dager til termin... Men gleder meg nå!

Annonse

Jeg skal til JM på termindagen, mandag...tror du hun kommer til å sjekke modning? Siden din hadde sjekka tegn til fødsel?

Synes det har vært en del køsniking når det gjelder føding her inne på Bim i det siste altså, hehe, typisk at det skjer "alle andre"... Men selvfølgelig koselig for dem da!

uff å uff! skal på shopping jeg nå, orker egentlig ikke det heller, men blir jo gaaal av å sitte inne! Vi vet ikke om der er en gutt eller jente som lurer der inne, så kan ikke trøste shoppe babyklær eller... behynner å bli temmelig lei av alt som er nøytralt... er jo ikke noe vits å kjøpe noe til meg selv eller... har et gavekort på body shop som jeg kan bruke da, litt luksus:)

Ja, shopping er vanligvis en god løsning på kjedelige dager, men den brukte jeg opp igår! Dessuten er jeg helt enig, ikke noe moro å kjøpe klær til seg selv nå! Blir mye gøyere når kroppen er tilbake til normalen. Stæsj er alltid fint da, greit å unne seg litt luksus!

Vanskelig det med klær når man ikke vet kjønn. Vi har fått høre gutt og stoler på det, men det kan jo alltids være feil det og da, og da blir det ei lita jente med mye brunt og blått...Men det er vel ikke verdens undergang hvilken farge babyen har på seg, blir stas uansett! Dessuten får man jo ekstra unnskyldning for å shoppe mer tøy til babyen da, hvis man må ha noe i jentefarger:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...