Gå til innhold

Kongsvinger anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal føde på kongsinger rundt den 23 jan? Synes det virket veldig koselig der. Noen som har erfaring fra å føde der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. Titter ofte igjennom mange forum her, og plutselig så jeg Kongsvinger og da måtte jeg bare titte. Bor vel 40min unna kongsvinger og fikk sønnen min der for snart 2 år siden. Og jeg syns der var veldig bra der. Fikk masse hjelp og ei barnepleier ble sittende på rommet mitt i 1time og skravle da jeg hadde skikkelig barseltårer :D Jeg fikk keisersnitt til slutt pga sv.skapsforgiftning, men de var veldig rolige og greie så det ble absolutt ingen skremmende opplevelse. Tror du bare kan glede deg jeg. :) Er forresten ikke gravid. Bare blitt hengende igjen her etter jeg fikk sønnen min, frem til vi skal prøve på andre mann :)

Skrevet

Hei dere Kongsvinger-damer!

Jeg lurer på hvor langt det er fra Lillestrøm til Kongsvinger sykehus. Lurer på å velge Kongsvinger framfor a-hus... Noen synspunkter på dette? Har ikke flyttet til Lillestrøm enda, men skal, og er ikke så kjent..

Skrevet

Og en ting til; var det en spesilell grunn til at dere valgte Kongsvinger? eller var det bare fordi det lå nærmere?

Har de enkeltrom på K?

Skrevet

venninna mi bor på skedsmokorset og fødte på Kongsvinger. Det var hun veldig fornøyd med. Jeg skal selv føde der ca 19. mars. Jeg er også selv født der! De har stort sett dobbeltrom, men pga få fødsler ligger de fleste alene på rommene. Det er veldig rolig og fint der, med personell som tar vare på en. ca 4 uker før termin får du en omvisning på føden med svangerskapskontroll ! Det er også artig å være der på UL i uke 18, for de har 4D.

Skrevet

Hvor lang tid tar det med bil fra lillestrøm til kongsvinger?

Håper noen kan svare

Skrevet

Det tar nok ca. en time...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...