Gå til innhold

inn på sykehus med rier 3 dager på rappen

utflyttet stavanger dame

Anbefalte innlegg

Hei folkens, fikk komme hjem igjen nå med tabletter for å stoppe riene, håper å holde han inne en uke til(er 33 uker nå).Fikk komme hjem på perm igårkveld klokken 22 og tror du ikke riene startet klokken 0130 inatt. Kom med 3 min mellomrom, men fikk stoppet dem denne gangen og. Blir en spennende helg. Skal bare ligge ikke løfte noenting og ikke gå tur med hunden engang.Fikk slippe henne utenfor huset hihi.

Ellers har jeg og prinsen min det bra, ønsker alle sammen en fin fin helg

Fortsetter under...

Hei på deg, og takk for sist.... Ja typisk at jeg som har termin først sansynligvis får sist... he,he... det blir vell sånn. Får håpe prinsen din oppfører seg, og holder seg på plass lengst mulig :). Her er det ikke noe tegn på at det skal skje noe med det første, selv om det bare er 6 dager til termin.... Jeg forbereder meg på at jeg går over termindato, men har et lite håp om at modningsakupunkturen skal gjøre at det ikke går så altfor mye over... Du får ha en riktig god helg, og kom gjerne med en oppdatering på hvordan det går :).

Har du sett på magen, ska sei han har det travelt han din.

Må sei det samma som MKS at det va då typisk at du sko slå oss i innspurten.

Det skjer ikkje någe her hellår ser det ud te. Men de siste dagene har eg begynnt og få vel møje kynnåre syns eg. Så det e jo lov og håba....sukk.

Uansett du får klemma beinå sammen, og ha ei fyganes fine helg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...