Gå til innhold

Juni: Hehe huff... Jenta har lært seg å ta av bleien!


Tita&Tage

Anbefalte innlegg

Hun syns det er så morsomt med lyden hun lager når borrelåsen åpnes. Det er en kamp på stellebordet hver gang. Jeg tar bleien på, hun river den av og ler. Om og om igjen.

 

Til og med når nattdrakten er på klarer hun å åpne bleien. Heldigvis har vi unngått uhell til nå hihi, hun er søt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hhihihi, så morsomt :-) Skøyerjente! Hva med å prøve up and go? De har vi begynt å bruke nå og er knallfornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teodor har også funnet ut hvordan har tar av seg bleien ;) Lille luringen ! Har prøvd 7-11 kg up and go, men liker vanlige bleier best, enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å la henne få en egen bleie i hånden som hun kan leke "lage morsom borrelås-lyd" med så du kan sette bleien på henne i fred og ro? Ikke sikkert hun syns det er like morsomt da, men man bør jo prøve alt for å sikkre at de små er godt beskyttet. :o)

 

Om natten kan du surre litt tape rundt bleien over borrelåsen slik at hun ikke får den opp, da gir hun opp etter noen netter og du er sikkret at bleien sitter på om morningen der du forventer at den skal være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ser det for meg:) som andre har foreslått...du vil ikke prøve up and go da?

 

mathias har enda ikke funnet ut av dette m bleia:) lever i håpet om at det tar laaaang tid før han finner ut av det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, mange gode forslag her!!!! På natta så hindrer nattdrakta at bleien flytter seg... ennå ihvertfall.

 

Kanskje up and go hadde vært noe...? Men hun er jo baby ennå :) visste ikke det fantes up and go for så små jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. Mathias gjør akuratt det samme, det er til å bli gaal av :) Prøvde å gi han en egen bleie men tror du det funka? Neida :)

 

Nå sverger vi til Up and go! Ting ble så mye lettere da :) Så vil absolutt anbefale deg å prøve det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...