Gå til innhold

Fantomsymptomer paa graviditet??

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt det?? Lurer paa om jeg har det jeg altsa..Det startet for 2-3 maaneder siden, jeg ble skikkelig sliten, kvalm om morgenen og mista matlysten, og foelte meg full i magan..Fikk til og med oemme bryster..

Tanta har kommet hver maaned, men nesten en uke for tidlig hver maaned, og varer som regel bare 2-3 dager saa jeg kan jo ikke vaere gravid?? Og resultatet fra sjukehuset viser at gubben har null levende saed..

Etter en stund gikk kvalmen over da, og jeg er konstant sulten foeler jeg.. Og magen har vokst! Har lagt paa meg ca en kilo!! Hva kan det vaere ?? Andre som har opplevd noe saant eller??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7755085-fantomsymptomer-paa-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, for jeg har jo mensen hver maaned (og vel saa det) og mannen skal jo liksom ikke ha noe svoemmere i seg (derfor skal vi starte IVF).. Tenkte paa aa proeve det, men saa kom mensen og tenkte bare at jeg tullet...

Er vel like greit å bare teste seg, så får du svaret.

jeg hadde falske symptomer hver mnd når jeg trodde jeg var gravid. Men da jeg endelig ble det, skjønte jeg at den innbilte kvalmen var laaangt mildere enn den reelle :-)

Men - har du hatt flaks, kan det ha klaffa for deg!

Skal til IVF konsultasjon neste maaned da, og da blir det vel UL tenker jeg..Skal hvertfall nevne til de symptomene osv, saa faar vi se hva de finner ut..Tror ikke jeg er gravi, men begynte aa lure naar de foerst begynte.. Er ikke kvalm eller noe lengre

Kjenner meg igjen der ja:o)!!

Vet ikke hvor mange tester jeg har brent av fordi jeg har følt meg så kvalm at nå, nå måtte jeg jo bare være gravid. Så jeg tok en test da, og den var jo selvsagt negativ. Dagen etter kom som regel mensen også.

Så du er ikke alene om det;o)!! En veninne av meg hadde det på samme måten, men hun sa også at når den virkelige svangerskapskvalmen kom så skjønte hun forskjellen...

Blir spennende for deg med UL og samtale, nå begynner det hele snart:o)...............

Har der prøvd lenge?

Klem

Annonse

Bare ett aars tid.Mannen min var sterilisert naar jeg traff han, men han ble operert i fjor, og vi har liksom haapet siden det..men det ser ikke ut til aa ha vaert vellykket saa da blir det IVF, om alt gaar bra,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...