Happy H Skrevet 12. januar 2007 #1 Del Skrevet 12. januar 2007 Hei alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siden eg allerede ser ut til å være avslørt,så kan eg jo fortelle den store nyheten!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hermine skal bli storesøster!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det e jo så klart lenge til endå, og vår lille hemmelighet. Har visst d i bare 1 uke, så d e veldig nytt for meg. Terminen blir ca 15september. Må si alt e veldig annerledes denne gangen.Faktisk mye mer engstelig for at nokke ska gå galt, men samtidig mye tryggere for eg veit ka eg har i vente. Eg e spent og skremt på tanken av å få to så tette, og hormonene satte i gang myyyye tidligere enn sist. Så utrolig følsom vettu.hehe... Men gleder meg kjempe masse, og bare håper og krysser fingre for at alt ska gå fint denne gangen også!!! Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 12. januar 2007 #2 Del Skrevet 12. januar 2007 GRATULERER!!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå ble jeg nesten litt misunnelig.... Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 12. januar 2007 #3 Del Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer masse!! Kjenner jeg blir litt misunnelig ja.. gleder meg litt til det er vår tur å få besøk av storken igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Del Skrevet 12. januar 2007 Var ikke skravle som avslørte deg. Jeg hadde et innlegg til **Synne** her om dagen på skravle, og så skulle jeg finne det igjen senere. Og da skrev jeg nicket mitt og søk på forum. Og av en eller annen grunn kom det opp en tråd som du hadde postet på BliGravid. Aner ikke hvorfor, for mitt nick var ikke nevnt der. Den tråden jeg søkte etter, kom ikke opp. Hmmmm.... merkelig Men det var jo kjekt å lese da c",) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 12. januar 2007 #5 Del Skrevet 12. januar 2007 gratulerer så masse!! Er bare bittelitt veldig misunnelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Bobsi Skrevet 12. januar 2007 #6 Del Skrevet 12. januar 2007 Tjihi det var jeg som oppdaget den der du lurte på babyvugga. Skjønte det måtte være noe i gjære da.... Gratulerer sååå mye. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 14. januar 2007 #7 Del Skrevet 14. januar 2007 Gratulerer! Blir spennende dette=) jeg var også mye mer bekymret denne gang, sikkert forsi jeg var klar over hva jeg kunne miste... Men her sitter jeg da atter en gang med magen stor som et fjell, hehe;) Lykke til da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Heffalomp Skrevet 14. januar 2007 #8 Del Skrevet 14. januar 2007 Så spennende!!!! Gratulerer masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei tommage... kortid har du termine denne gangen? Kom magen fortere enn sist? Spent på å få to tette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 14. januar 2007 #10 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg har termin 30. mars=) Magen kom senere enn sist faktisk, overraskende nok. Men så har jeg fremdeles 6 svangerskapskilo på kroppen fra forrige gang da, så kanskje den bare skjulte seg bak de, hehe;) Veldig spent, men det var veldig planlagt også, gleder meg mye til å treffe gutten i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 16. januar 2007 #11 Del Skrevet 16. januar 2007 GRatulerer såååååååå mye. Jeg ble nesten også misunnelig, det er så herlig med de små. Jeg får kose meg ekstra godt med de jeg har og mye med minstemann, siden han er den siste min. Klem og lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påan-igjen Skrevet 17. januar 2007 #12 Del Skrevet 17. januar 2007 Så spennende ! Gratulere så mye. Blir nesten litt misunnelig her jeg sitter. Håper alt går bra og at du får et fint svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 17. januar 2007 tuuusen takk alle sammen!!!!!!!!!!!!!! Gleder oss kjempe masse no,men e jo så klart litt engstelig endå siden d e så tidlig i svangerskapet. Mye mer denn gangen enn sist. Men samtidig e d full fart hele dagen med Hermine så får ikkje tid å tenke på d så masse. Foreløbig e eg overraskende frisk og fin..nesten så eg begynna å lure litt, e jo ingen symptom på gang utn uteblitt mens, positiv test og litt trøtthet. Men kan vell ikkje klage på d. Men vi finne jo alltid nokke å bekymre oss over.hehe... ha en fin kveld alle sammen! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyn Skrevet 24. januar 2007 #14 Del Skrevet 24. januar 2007 gratulerer så mye. . heldiggrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå