Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 I barnehagen til ungen min er de aldri ute. Kanskje en gang i uken!!! Synes det er helt håpløst for jeg vil jo at ungen skal få frisk luft og leke ute. Vi elsket å være ute da vi var små og man blir så deilig sliten av det!! Hva ville dere gjort? Hva synes dere? Har sendt inn klage, så får se hva de gjør med det!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Kanskje vurdert en annen bhg om det er mulig?? Hvis dem ikke gjør noe med klagen din da... I bhg som eldste mann går i er dem ute mange timer hver dag.... Syns det er viktig at barn får være ute å leke jeg..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Det syns jeg er en veldig rar barnehage! Selvsagt skal de være ute hver dag! Godt du har sendt inn klage.
♥sjiga♥ Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 godt du har klaget da. syntes dette virker merkelig. jeg ville hvis jeg var deg, snakket med andre foreldre for å se om også de ville klage slik at de må gjøre noe med dette, om dem ikke gjør det nå. en slik rutine klarer de å legge inn raskt. så hvis ikke dette forandres på fort ville jeg byttet bhg.
high five Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Du store, jeg kan ikke fatte at de ansatte på den bhg orker å gå inne en hel dag! Da hadde jeg tørnet.. Tror du må være veldig uheldig med den bhg, det er ikke normalt å ikke være ute......... Ta det opp med styrer, vis til rammeplanen, alle bhg er pliktige til å følge forskriftene der.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Vi opplevde det samme med bhg til stedattern min. Vi tok det opp, men de bare rodde seg unna spørsmålet. Skyldte på at de hadde møte osv.. Går da ann å være ute for det at alle voksne passer alle barna uansett avdeling vel.. Har jobbet selv i bhg ble så forbanna når jeg hørte sånne tåplige unnskyldninger. En dag det hadde snødd, så sa de at det var snøstorm holdt på å le meg ihjel jeg.. Vi byttet bhg vi, for vi prøvde å ta det opp men kom ingen vei. Styreren er verdens mest tafate dame..
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Styreren er det ikke vits i ta det opp med for hun er vel den "værste". Vil bare sitte inne å kose seg! HI
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Men illedager! går det ann da? Trodde det var vanlig jeg å være inne halve dagen og ute halve dagen i barnehagen jeg....
mai mammaen til to Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 hæ? aldri ute nesten? jeg er selv førskolelærer og må si at jeg er helt i sjokk no..har aldri vært borte i en barnehagen der barna ikke har vært ute.... eller, husker en dag for to år siden det var skikkelig storm her i bergen...da hadde vi en inne dag fordi vi var så redd det skulle blåse ned noen trær osv.... men det var en pyton dag..barna blir jo helt i hundre..de må jo ut for å få ut litt energi...og de trenger absolutt frisk luft
mai mammaen til to Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 halve dagen ute er vel ikke helt vanlig..iallefall ikke denne årstiden..men ca 2 timer hver dag er vanlig..kanskje en time for de minste hvis det er veldig stygt vær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå