Gjest Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 det står på det medfølgende skrivet at den ikke skal brukes av gravide,men er nødt til å smøre meg med en krem som virker....vet ikke helt hva jeg skal gjøre,KLØR MEG IHJEL!!! husker ikke helt om JM sa jeg kunne bruke den eller om jeg i det hele tatt spurte...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Så lenge det står at den ikke skal brukes av gravide hadde jeg lat være. Du kan snakke med de på apoteket, de vet sikkert om en krem som både er virksom og du kan bruke mens du er gravid:)
snartjul Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Hei. Har ingen erfaring med kløkrem eller Eurax, men ville vel ikke ha brukt den dersom det står at den ikke er for gravid. Jeg har ellers god erfaring med en varm dusj og en hampvott til å skrubbe huden med. Så brukt en aloverakrem, som er bare en vanlig fuktighetskrem. Lykke til!
ejiec++ Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 spør de på apoteket (ring dem). Ellers så får fu kjøpt hvitvask på apoteket også, den lindrer veldig godt mot kløe -og den vet jeg man kan bruke som gravid
froskeprinsesse Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Fra felleskatalogen: Overgang i placenta: Sikkerhet ved bruk under graviditet er ikke klarlagt da erfaring fra mennesker er utilstrekkelig. Dyrestudier er heller ikke tilstrekkelige til å utrede ev. reproduksjonstoksiske effekter. Krotamiton skal bare brukes hvis fordelen oppveier en mulig risiko.
selma07 og engel Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Det finnes noe man kan smøre på xylitol tror jeg at det heter.. Spør på apoteket, og ikke bruk ting som ikke er anbefalt.. Det blir så dumt dersom noe går galt.. Tror man får mye dårlig samvittighet av det..
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 takk for svar fikk sambo til å ringe apoteket å der sa de at jeg kunne bruke den,men gravide skulle ikke bruke den de 3 første mnd av svangerskapet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå