kjerringa-mot-straumen Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hvor ofte legger dere babyen (min er snart 4 mnd) ut for og sove? Flere ganger om dagen, en gang om dagen eller bare innimellom? Dattra mi har nå begynt og få litt bedre soverutiner, så vi går en tur på formiddage og lar henne ligge ute etterpå. sover da ca 1- 2 1/2 time. Prøver å la luren hennes på ettermiddaegen også være ute, sover da omtrent like mye. Jo mer hun sover ute jo bedre sover hun om natten, får pupp som regel bare en gang pr natt nå. Kan duppe av litt inne også, men sover så godt ute. Tidligere sov hun ute, som regel bare en gang, når vi gikk turen vår, var så tungvint å ta henne ut å inn hele tiden før hun fikk rutiner. Hva gjør dere? (kan legge til at jeg bor såpass landlig at jeg kan sette henne utafor uten bekymring, )
SkRuLLa,Synnis&SpiRa Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 jenta mi på 6 1/2 mnd sover alltid ute, hun sovner ikke i vogna inne ellers, så det er veldig greit:) hun sover en dupp mellom 10 til 12, og så fra 14 til 16 igjen...
Gretep Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 elias sover også bare ute i vogna. han vil ikke sove inne i senga si, blir bare skriking der.. så han sover der ute fra 10-12 og 15-16.30. er 5 mnd nå jeg lar han sove en time på formiddagen der ute før vi triller en tur. for hvis jeg begynner å gå tur med en gang han sovner, våkner han bare når jeg stopper vogna igjen
Mammaen til E.S. Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Mi sover to dupper til dagen. Sover da noen dager den ene kvilen ute i vogna. Ellers sover hun inne i vogna. Hun sover så godt uansett. Pleier ikke å ha begge hvilene ute, men gjør det en gang i blant.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Sover 2 ganske lange dupper ute :-)
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Mina sover som regel ute i vogna si på den lange luren fra 12 og utover..Hun sover også best ute i vogna si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå