Gå til innhold

Noen spente IKMuke2damer igjen?? Over, foer eller midt i IKM?

Anbefalte innlegg

Fremdeles ikke noe tegn til hverken det ene eller andre hos meg, føler meg ikke noe særlig gravid ihvertfall. Og hvis det er tilfelle så kan godt tanta komme, for det er jo kjipt å vente på henne hvis hun kommer uansett. Har begynt å menge meg med uke 3 damene jeg også, kan jo hende IKM er så sent som nå på onsdag for min del. Vi får krysse fingrene vi som ennå ikke har fått tr, og lykke til til dere andre med neste pp!

Fortsetter under...

Jaja, så er en ny dag snart over. Ingen tegn til tanta (har hun snart skjønnt at hun ikke er velkommen, eller??)

Magekrampene gikk over og nå går jeg bare å lurer på hva jeg skal tro...

jeg har heller ingen tegn på at tanta er på vei( hadde ikm på fredag). Skal ta en test før jeg legger meg i kveld jeg, hadde vært så greit å fått det bekreftet......positiv test takk :) Føler ikke at jeg har så mange symtomer, sliter med urinveisinfeksjon i tillegg....blir sliten av det og......

Håper at dere som ikke har fått besøk av tanta tester positivt snart........og til dere som har fått besøk-bedre lykke neste gang :) tvi-tvi...

Å, så spennende med test i kveld, tuppa! Husk å fortelle hvordan det går! Du er jo ganske langt over IKM, så det blir spennende. Her merker jeg ingenting til noenting, bare jobb som surrer rundt i hodet mitt. Men nå skal jeg gå meg en tur, kanskje det klarner opp i hodet! Lykke til med testinga i kveld!

testet nå...den var negativ. Men har drukket mye vann. Tror det er best å teste på morningen(velger å tro det jeg), får gjøre det neste gang. Det er ennå håp...så lenge ikke tanta viser seg. Er i min 2.pp bare, så om tanta kommer så går det bra :)......men....tvi-tvi :)

Gud, det er kjedelig... Morgentest her i dag, utroooolig svak strek etter laaang tid. Det er ikke noe strek spoer du meg.

Vel, jeg begynner aa tro at kroppen lurer meg og venter TR anytime.

Tror tester i varme stroek tuller litt...

Lykke til videre, haaper noen her blir gravide!

Annonse

Ja, her sitter jeg fremdeles, uten hverken tegn til å være gravid eller tegn til tr. "Siste" IKM dag i morgen, så det blir nok en test da. Hvis den også er negativ må jeg bare finne meg i at kroppen ikke er tilbake på normal syklus etter fødselen. Og da er det jo helt umulig å vite når jeg har el og IKM og jeg vet ikke hva. Jaja, kanskje jeg klarer å være litt mindre opptatt av det da? Hehe, det spørs vel.

det er ventetiden som er ille, den rundt ikm. er man gravid eller ikke?

Det er ikke lett å bli klok på syklusen, særlig ikke etter en fødsel. jeg er ikke klok på min selvom jeg ikke har født. Vi må smøre oss med tålmodighet........(det er vansklig nok det). Vi må ikke bli helt sprø av dette heller da............ :)

he-he....for det har vi jo ikke blitt...............foreløpig går det bra tror jeg ;)

Jeg er nå 8 dager over IKM og enda ikke sett noe av tanta. Har en del mensmurringer, og kjennes ut som hu skal komme hele tiden. Har en del utflod, jeg har også symptomer som tretthet, litt kvalme og vondt i korsryggen, men dette kan jo også komme av andre ting. Tok en test i dag, som jeg tolket som negativ, men det var en svak strek der teststreken skulle være, men vet ikke helt om det var skyggestrek. Det så ut som om det var svak, svak rosa farge på den. Kan jo være innbilning da, men strek var det der ihvertfall. Får vel prøve å ta en ny test over helga hvis ikke tanta viser seg

ooooohhhh!

Så spennende!

Høres nesten ut som om det er en svaaak positiv test, og at du er gravid!

Håper testen over helga viser en STEEEERK positiv test, og at du er graaaviiiiid!! :)

Lykke til!

hei og hå...

forstår at du er litt spent og utålmodig. Man tar en test for å få en bekreftelse på graviditet, men så er den negativ...blæh....

Jeg er også over ikm (ca. 4 dager), tatt 2 tester som er negative.

Testet du i morgenurin?

Det er jo folk som er gravide som tester negativt i starten, vi er jo forskjellige også da det gjelder produksjon av hcg. Så ingenting er over før tanta kommer...men ventetiden er vond.

Ja, håper at den egnetlig er positiv, men er så vanskelig å tolke når det er så svakt. Men får håpe jeg får mulighet til å teste over helga. Men denne ventetiden er kjedelig.

tuppa`80

Ja, jeg testet med morgenurin. Får bare håpe vi er noen av de som trenger noen dager ekstra for at testen skal slå ut positivt.

:)

Håper det er tilfellet for meg også.

At kroppen min bare er treg til å produsere hcg, mener jeg.

Testa på lørdag men negativ, hadde ikm på fredag (tror jeg, men syklusen min lever sitt eget liv).. Hvis det ikke bare er tr som bøller igjen da....

Annonse

Ja, vi får håpe på det. Er egentlig redd jeg også, for at tanta bare lurer meg. Vi får krysse fingrene og håpe det blir positiv test på oss neste gang vi tester, og at tanta forsetter og holder seg borte.( men tanta får bare lov til å holde seg borte så lenge vi er gravide da)

hehe.. blir jo sånn at man studere testene nøye. Blir sånn at man leter etter streken. Men er jo forsatt muligheter for pos test for deg så lenge tanta holder seg borte. Så for jeg vente noen dager, og prøve å ta en ny test da, så lenge tanta er borte. Da får vi se om streken egentlig skulle være positiv eller ikke

Oi, ser ut for at vi fremdeles er noen igjen fra uke2, ja! Spennende med svaaaakt positive streker, da! Hvordan det da er mulig å vente helt over helga skjønner jeg ikke. Er redd jeg hadde testa hver morgen sånn for sikkerhets skyld. Da jeg ble gravid med tassen var det en svaaaak strek søndag kveld, og testen mandag morgen var sterk og tydelig som bare det! Husk å holde oss oppdatert, da!

Hehe.. Hvis jeg hadde hatt test og hvis det ikke hadde vært så dyrt hadde jeg nok ikke ventet så lenge nei;p Men siden det koster så mye så velger jeg å vente såpass lenge. Vil være sikker, eller sikker kan man jo ikke være, men det er iallfall større sannsynlighet for å få positiv test da hvis man er gravid. Kan jo hende jeg tester på lørdag da. Skal ihvertfall holde dere oppdatert

jeg lurer også på hva som skjer, er jeg gravid eller ikke... har testet negativ nå mange ganger...siste på søndagmorgen...syklusen min er så uregelmessig så, alt mellom 5 - 7 uker. da er det ikke kett å finne IKM. men jeg er ganske sikker på at jeg hadde EL i slutten av romjula, hadde ømme pupper og m. murringer da. siste mens var 8 des. TR har ikke meldt seg og føler heller ikke at ho kommer. har hatt symptomer som stikkinger nederst på ene siden i magen ca 1 uke etter EL, masse mens murringer, kjempe såre brystvorter, kikkelig erekte har de vært. Stiv i korsryggen og i over enuke nå har jeg hatt masse hvitt/blankt utflod, føler meg bløt i blandt.

til Fredag er det ca 3 uker siden EL.....hmmmm

Merkelig det der. Er så irriterenes å gå over IKM og ikke få positiv test. Du har jo mange symptomer på graviditet da. Har hørt om flere her som ikke har testet positivt før noen dager, uker til og med etter IKM. Synes du skal ta en ny test om et par dager jeg. Men hvis man ikke skulle være gravid så synes jeg tanta burde komme slik at man kan prøve på nytt.

ja for når syklusene blir så lange er det jo ekstra forferdelig å gå å vente, misunnelig på de som har 28 dagers syklus...(hehe)

men jeg tror jeg er gravid jeg...har en liten følelse. hadde ikke slike symptomer forrige pp, hadde jo bare såre brystvorter og mensmurringer da. har mange indikasjoner på graviditet denne mnd..har plutselig begynt å spise oftere også, veldig ulikt meg.

jeg skal teste så fort jeg får tester i posten.

Oh well, kroppen og svakt positve tester har lurt meg. Oemme pupper i over to uker, samt mange andre smaa tegn OG svakt positive tester i 1,5 uke, men TR kom sent i gaar med storm.

Lurer paa hvorfor jeg faar svakt positive tester hele tiden, og saa denne kraftige TR 2-3 dager over IKM. Begynner aa lure paa om jeg blir altfor lett befruktet, men ikke saa lett gravid...etter aa ha lest meg opp paa temaet kan det virke saann. Det man kaller en teknisk graviditet, muligens.

Jaja, da er det aa bite tenner sammen og komme seg inn i neste IKM, hva blir det - uke 6/7 eller noe....?

Lykke til resten av dere som ikke er avklarte og gratulerer dersom noen er gravid. Altfor slapp til aa lese mer traader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...