Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 UANSETT er man gravid så kutter man ut alt dop og alle venner som pusher dop over på deg. Det er et uskyldig liv som blir født inn i din verden, og du vil vel ikke at barnet skal oppleve det livet du lever med rus og de folka???? jeg drev på med alt hele tiden. Begynte da jeg var 13. røkte bøtte og spiste hyppere for å få sove. Tok pepper for å bli våken blandet med cola og piller for å roe nervene. XTC, ghb, fleinsopp syre, opium you name it i helgene for da skulle det jo være festligheter.. så fant jeg ut at jeg var gravid , 7 uker på vei og jeg ville beholde. SÅ jeg kutta ut alle venner alt dop og hele livstilien jeg hadde på sekundet i en alder av 24. 11 år med konstant rus..... DET var hardt!!!! den første mnd fikk man ikke sove ordentlig, kjedet seg enormt, hadde opp og nedturer som kunne tatt knekken på de fleste. Den 2 mnd begynte jeg å få sove, men ble aldri våken og jeg jeg kjedet meg fortsatt og hadde ingen venner. INGEN! 3 mnd kjedet jeg meg bare. .....en må være sterk psykisk og virkelig ønske det beste for seg selv og barnet, ellers vil en ende opp med ungen sin i fosterhjem til slutt. Heller ensom, venneløs og til tider tunge kvelder enn å utsette meg selv og min sønn for et slikt liv. Forøvrig så har jeg også fått jobb ibarnehage..... det går fremover, savner bare venner jeg....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2007 #2 Skrevet 13. januar 2007 kjenner meg igjen..har hatt det veldig likt! :)du er flink, sterk, og mangler nok ingenting! Gode Venner kommer skal du se.. en må bare komme seg litt ut igjen... Lykke til!! Heller venneløs en periode, enn å miste barnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå