Mikaia Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Min lille engel (med djevelvinger ) sparker som bare det i min venstre eggstokk i dag. Det gjoer saa vondt at jeg faar ilinger i tennene. Jeg kan kjenne de tynne haelene hennes bore seg inn i lysken min. Noen som har tips for aa faa henne til aa snu seg??? AUUUUUUUUUUUUUU!
snartjul Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Hei du. Det høres vondt ut. Prøv å still deg på alle fire på gulvet og hvil hodet i hendene, da "henger" på en måte barnet fritt så det har mulighet til å bevege seg bedre. Jeg lover ingen ting, men det er vert å prøve. Lykke til!
Mikaia Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Hei, takk for hjelpen. Proevde det. Og saa fant jeg ogsaa et tips i en svangerskapsbok hvor de foreslo "dromedar drops". (staa paa alle fire og skyte rygg). Hun har ihvertfall tatt pause med sparkingen, takk og lov! Ellers saa hadde hun nok blitt enebarn for det ville ikke vaert mye igjen av min venstre eggstokk Ha en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå