Gå til innhold

Et lite tips ang søvn!!

Anbefalte innlegg

Jeg var hos akupunktør igår og fikk modningsakupunktur. Hun satte også endel nåler som skulle ha god virkning på bekkenløsnig og avspenning! I natt har jeg sovet nesten hele natta og har bare vært på do 2 ganger... Det er ca 10 ganger mindre enn til vanlig....verdt å prøve!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7753541-et-lite-tips-ang-s%C3%B8vn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset, det skal jeg huske hvis jeg begynner å slite med nattesøvnen igjen, det er IKKE noe morsomt å være trøtt når man vet man burde være uthvilt til en eventuell fødsel!

Du har ikke tilfeldigvis gått til noen i Oslo som du kan anbefale, og hvor mye kostet det?

Jeg har vært på klinikk for alle på storo. Jeg har vært hos en mann som heter DAg tidligere med rygg og nakke, han er veldig flink og lærer på akupunkturskolen. Han hadde ikke time før i neste uke, og så lenge gadd jeg ikke vente. Så jeg var hos ei som het Marina Uden igår, hun var flink og jeg ser på kortet hennes at hun også er sykepleier. Det er ganske dyrt på klinikk for alle, 500 første gang tror jeg og 370 etter det. Men jeg synes det er verdt det. skal liksom ikke gå så mange ganger.... Tlf nr dit er 23124400.

Takk takk, skal ha det i bakhodet.

Har termin på torsdag som kommer, dvs den 18. men har gått med to cm åpning siden forrige fredag minst, så kan vel regne med at noe skjer før det.

Når det er sagt koser jeg meg med permisjon og det å kunne pusle litt med babyforberedelser og gå på kafé osv, så jeg har ikke hastverk. Men har hatt litt innsovingsproblemer i det siste, og med for lite søvn fungerer undertegnede svært dårlig!

Annonse

Jeg har termin 23. januar, og skal føde på ABC på ullevål!! Veldig spennende å se om akupunkturen virker ja.. er så lei og vil så gjerne at lille Selma skal komme ut nå!! Hun derimot ligger der inne å koser seg ifølge jordmor på onsdag! Så vi får se da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...