rampen_ Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Her er det full fres, skal på øvelser både i morgen og søndag... spiller i korps som skal ha konsert neste helg så her må det øves:-) Ellers så skal vi ommøblere på rommet til vesla... oooh.. det er myye jobb... men, men.. det må nå skje likevel... håper dere andre har morsomme planer....men i kveld skal jeg ut å spise sammen med noen venner, da.. det blir iallfall koselig.
coscos Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Jeg skal på reiselivsmessen på Lillestrøm enten i morgen eller søndag. Har lyst til å se om det er noen spennende reisemål vi kan dra til i løpet av permisjonstiden. Regner med å tilbringe sommeren hjemme (har termin beg. av mai), men at vi kanskje får til en tur i løpet av høsten til litt varmere strøk. Synes det er så morsomt å planlegge ferier, og å ha noe å se frem til!
gosnut Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 I helgen skal jeg sooove!! Spennende sant : ) Hehe!! Skal også ommøblere rommet vårt og gjøre plass til lillegull sin seng.
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 jobbe.... ;o( har nattehelg....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 ommøblere rom til gutten vår i dag, rydde ut resten av kontoret, som skal pusses opp, male ferdig hyller og lakke, montere og male stoler. Liste soverommet og legge nye ledninger og stikk. Ut å gå i nysnø som kom i natt...hihi =)
Makka Pakka Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Slappe av mest mulig!! Pluss at i morgen skal jeg ta med min datter til frisøren, hun er kun 1 år og 4 mnd så det er første gang. Hun ble født med masse hår. Nå har jeg klippet henne selv mange ganger men det ser ikke bra ut og trenger profesjonell hjelp. Jeg er spent på om hun sitter i ro, det kan hende vi må dra hjem med halvklipt unge, he he.
oktoberjentene;) Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Kan ikke skjønne at dere orker alt det der.. heh.. jeg blir sliten av absolutt ingenting.. må nok bare slappe av jeg.. sofaen er min bestevenn, selvom jeg kjeder meg veldig.. kvalmen har ikke sluppet taket ennå =/ men håper å komme meg ut en liten gå tur.. lene meg på vogna til tante ungen min så går det bra =o)
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 sitter å jobber med hjemmeeksamen, men plages med konsentrasjonen. har jo så mange andre ting å tenke på som er så mye morsommere enn eldre og ensomhet:) skal i tillegg jobbe på lørdag og i barndåp til tantepia mi på søndag. nok å gjøre:) god helg alle sammen!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 Skal på middag til svigers og spise reinsdyr i morgen kveld, og så håper jeg å få møtt en god venn som er tilbake etter et års tid i australia. Er egentlig invitret på fest, men jeg tror festen blir litt for vill for meg... hehe, jeg vil jo helst bare sove og sove og sooooove jeg...
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Jeg skal gjøre MINST MULIG! Er helt fulstendig utkjørt og tappet for krefter om dagen. Skal bli sinnsykt godt med en frihelg nå altså Plan for i kveld: Lage mousakka, og ha litt kosetid med ungene, se litt på tv, ta e laaaaang dusj og hoppe tidlig til sengs:))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå