Gjest Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 dette liker jeg dårlig! han har sovet rundt siden han var ca 2 måneder.. nå er han snart 5 måneder og har begynt våkne mye om nettene og spiser i hvertfall en gang. han får grøt til kvelds og vi har begynt introdusere et måltid til om dagen.. men hvor lenge skal man "godta" at han spiser om natten.. han har jo tydeligvis behov for det da 260 ml mme går ned på høykant hver natt.. det er en stor plugg på over 8 kg..
Hoppetussa Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Hvis de får en to-tre faste måltider om dagen, skal de klare seg gjennom natta når de er 6 mnd. Har også opplevd dette, ei uke sover hun hele natta(og da gjerne 8 timer), så skal hun plutselig opp for å få pupp. Nå har hun sovet ti timer hver natt i to uker, egentlig håper jeg det holder seg sånn siden jeg skal ut i jobb om en mnd. Hun er 5,5 mnd.
Hoppetussa Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Hvordan gikk det her om dagen da han bare skreik, forresten? Skulle til å skrive et svar, men så våknet snuppa.
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 han sovnet til slutt:-) tok en tur i bilen og da sloknet han godt og sov i over to timer etterpå! men dette nattstyret liker jeg ikke helt.. håper det bedrer seg da han får to gode måltid på dagen nå etterhvert. han jobber fortsatt litt med å få teken på det så er ikke så enkelt alle dager:-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Dette kjenner jeg meg igjen i. Jeg ammer da, men han sov enten rundt eller våknet kun en gang om natten fra han bare var noen uker. Men fra fem måneder har han begynt å våkne oftere. Jeg begynte med et grøtmåltid og det hjalp en liten stund, men jeg tror jeg må øke det til to. Håper det skal hjelpe. Har vel hatt det for godt, så dette er straffen. ;o)
Hoppetussa Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Så bra... Ikke noe morsomt når en ikke finner ut hva gråten er for...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå