Gå til innhold

Treff for 1. gangs mammaer 30 + i Oslo og omegn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Lurer på om det er andre 1. gangs mammaer over 30 i Oslo og omegn som er i 2. trimester nå som har lyst til å møtes. Har ikke vært på treff før, mye nytt med graviditet og det å få barn, så synes det kunne være spennende å møte andre i samme situasjon.

(Har lagt ut et lignende innlegg på 1. gangsdebatten)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bare føste gangs???

Det var snodig, dere har sikkert mye dere kunne lært av oss andre også som har født fra før.

men men, reagerte litt på det jeg.

Skrevet

Hei, vi har et treff for førstegangs 30+ i oslo allerede. Vi skal møtes 25. januar på Egon. Kan du ikke komme da?

Skrevet

Trodde treffet 25. januar bare var gravide som snart skulle føde. Jeg føler jeg har lang tid igjen (selv om det nærmer seg sakte men sikkert...), og at det derfor kunne være greit å møte andre som er på mer likt stadie.

Og til Anonym, ja sikkert mye som kan være nyttig å snakke med andre mer erfarne gravide også. Men, tenkte at det kunne være greit å starte opp med andre i samme situasjon (1. gangs), som er kommet sånn ca. like langt på vei og i samme aldersgruppe.

Skrevet

Synes det høres topp ut, coscos!) Jeg bor ikke i Oslo, men i omegn, så godt mulig jeg kan ta en tur. Si i fra!

Skrevet

Bare meg igjen;)

Synes bare at vi er i samme situasjon selvom man har barn fra før. Vi er ca like langt igjen av svangerskapet og skal gjennom det samme.

Jeg har truffet flere på treff mange ganger og det har vært hyggelig, har blitt gode venner med mange av dem.

Synes bare det var litt "sært" å elimentere folk fordi de har et barn fra før.

Synes alder er mere avgjørende istedet, men dette er bare min mening,

Håper ikke jeg proveserer nå, det er ikke meningen.

Synes bare det hadde vær hygglig å møte andre jeg også, og jeg føler absulutt at jeg er i samme situasjon som dere selv om jeg har en liten en hjemme.

Skrevet

Hei anonym! Var egentlig ikke meningen å eliminere noen, men tenkte det var greit å starte et sted. Trodde f.eks. at de som har født når de var i 20-åra hadde andre forutsetninger og forventninger enn de som starter når de er over 30. Hvis du har lyst til å være med, så er du selvfølgelig hjertelig velkommen! Andre som har født både 1 og 2 ganger, også. Enig i at alder og sted er viktigere enn om man har barn fra før.

Skrevet

Hei!

Jeg blir 30 når jeg føder i juli... Kan en få lov til å være med på treff da?? ;o) Hadde vart morsomt å få treffe noen i samme situasjon...

Skrevet

Hei! :) Ja, det hadde vært hyggelig! Jeg har heller ikke vært på treff før.

Skrevet

jeg er 33 og skal bli mor for andre gang i juni. det er dog snart 9 år siden sist, så jeg føler på et vis at jeg har begynt helt på nytt. så jeg henger meg på jeg, om det passer seg sånn og jeg er velkommen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...