Gå til innhold

Åpen barnehage...


Benni-min

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst å gå dit med Benjamin. Han er så skeptisk og tåler så lite lyder at jeg tror han har godt av det. Men er han litt liten ennå? Blir 6mnd 30.juli. Har noen av dere prøvd det? Har meldt meg på babysang,så der skal vi nå prøve å gå. Han er veldig med å sympatigråte også, så begynner noen å gråte der, så være sikker på at han også begynner. Litt søtt også da haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan helt sikkert gå i åpen barnehage, selv om Benjamin ikke er 6 mnd enda. Jeg har jo hatt Karsten med på DIB-treff, men det ser ikke ut til at han bryr seg så veldig om de andre barna enda. Det er vel litt for tidlig, tror jeg. Men det kan jo allikevel være kjekt å gå på åpen barnehage. Da blir han jo i hvert fall vant til å se andre barn. (En liten forberedelse til eventuell barnehage) Og så kommer du deg ut og får treffe andre voksne... :o)

 

Fordelen med åpen barnehage er at det er jo bare å gå dit. Om det ikke er noe for Benjamin og deg så har du jo ikke forpliktet deg til å komme igjen eller noe... :o)

 

Når våren kommer og Karsten blir større tenker jeg at vi kommer til å prøve det. Nå er vi jo på treff minst to ganger i uka, så da er det godt å være hjemme de andre dagene. Men når han blir større trenger han nok enda litt mer utfordringer, tenker jeg, så da blir det nok å gå der i blant... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he,akkurat som å lese om åssen gutten vår var! sympatigråter og redd for lyder! vi begynte i åpen barnehage da klompen var rundt 5 måneder fordi han reagerte så på høye lyder. det er blitt myyyye bedre nå så vi anbefaler det på det varmeste. selvom han ikke er med på å leke så titter han på de andre og storkoser seg under samlingene :) kjempeartig :) og nå skal det mer til før han begynner å grine når andre gjør det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt da. Da skal jeg jammen ta meg en tur dit. Alle sier jeg må venne ¨han til lyder, men det er ikke alltid lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei,d skjedde jo ikke bare plutselig at han tålte lyder men var bare to ganger i barnehagen før jeg så forskjell. de første gangene avledet jeg når lydene ble for høye.

men dette går så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...