Gå til innhold

Får skikkeli dårlig samvittighet.. Blir så lett irritert på gullet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som i dag f.eks.. Han var sutrete fra vi sto opp kl 7, ville bare på armen og maste med sånn sutrete "mmm-mmm" - lyd. Prøvde å gi han den ene puppen, men vrei seg unna etter to tak. Prøvde å leke med han, men ting var interessant i 10 sekunder så var det "mmm-mmm" igjen.. Prøvde å legge han, da gikk det over i gråt. Ble så irritert at jeg nærmest røsket han opp av senga, og snakket til han med rimelig irritert stemme. Da gråter han selvsagt enda sårere, og jeg kjenner irritasjonen forsvinne for å bli erstattet med drit dårlig samvittighet..

Kan hende at manko på søvn gjør sitt, han har nå bestemt seg for å våkne med 1 1/2-2 timers mellomrom hver natt. Og gråter skikkelig når han skjønner han ikke får pupp, så jeg kan stå en god halvtime å roe han ned.

Jeg blir rett og slett gaaal av den sutringa, og klarer ikke la være å bli irritert. Men får jo som sagt kjempedårlig samvittighet etterpå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Hvor gammel er han? Kan det være tenner som er på vei? Her har vi hatt sånne perioder på natten når det har kommet tenner eller hun har holdt på å bli syk/forkjøla. Eller så har de jo sånne dårlige dager akkurat som oss. Det går nok over etterhvert, men det er slitsomt når det står på. Vår jente på 8 mnd har nå plutselig bestemt seg for å våkne i 2-3 tida på natta og være SUPERBLID!! Hva sier man da? Når hun ligger og gliser, er lys våken og sier mamamamamam med 4 søte tenner i munnen? Man har jo bare lyst til å hyle, men kan jo ikke det heller, stakkar....

Skrevet

Han er 6 mnd, jeg har trodd han skulle få tenner i flere mnd nå slik som han sikler og biter.. Han har drevet på med den sutringa i flere dager, så jeg har null-toleranse for den lyden snart. Uff, det er helt sikkert fryktelig slitsomt med sånne netter for han og, ikke rart han er uopplagt han heller.. Klarer bare ikke å stagne irritasjonen der og da, og det plager meg lenge etterpå. Han er jo verdens nydeligste!

Hehe, huff, nesten verre når de våkner slik og er blide da :o) Gråter og sutrer de så holder du på til dem sovner, men er de blide så er det ikke så lett.. Klarer jo ikke la være å smile tilbake :oD

Skrevet

Hei på deg.

Sånn våkning om natten har vi hatt en ukes tid her også, Magnus er 5 mnd (i morgen). Magnus har ikke vært så sutrete som du beskriver,men mer enn vanlig. Jeg har blitt kjempe frustrert. Heldigvis har min samboer vært hjemme noen dager så han har hjulpet til.

Her begynte han plutselig å sove godt om natten igjen, nå ammer jeg 2-3 ganger i løpet av natten igjen. Kan rett og slett være øke uke og at det er derfor han sutrer også fordi han er litt sulten...?

Skrevet

huff ja.. kjenner til det.. føler meg så rotten etterpå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...