Gå til innhold

Hun er bare 4,5 mnd og i går oppdaget jeg ei lita tann på vei opp av de søte små gommene hennes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er bare 4,5 mnd og i går oppdaget jeg ei lita tann på vei opp av de søte små gommene hennes!!! Trodde jeg skulle dette av stolen - er ikke det veldig tidlig? Hun har siklet og gnagd på hender og fingrer i ca 1,5 måned, men har ikke vært mye plaget. Leste en plass at de fleste får sin første tann når de er mellom 6-10 mndr. Er her flere som er tidlig ute med tansebissene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi også tidlig ute. Et bittelite riskorn har ligget i dekning nederst siden hun var 3 mnd. I jula oppdaget jeg at begge er på vei opp(5 mnd). De er fortsatt ikke oppe, og ikke så veldig plaget, men litt mer antydning til sutrete nå som de er synlige - det syntes jeg var overraskende!

Skrevet

Hehe, de blir jo utrolig søte med små risengryn:-)

Begge guttene mine var 4 1/2 mnd da de fikk tenner, men Ingeborg er 5 mnd i dag og fremdeles uten bisser. Det er en ganske vanlig alder å få tenner i, tror jeg.

Skrevet

hallaisen! jepp, her er første tand kommet, og neste på vei! gutten er bare 4 mån og 3 uker og fikk første da han var akkurat 4,5 mån:-) har vært mye plagd da, så håper neste tennene ikke lager like mye krøll..

Skrevet

Mathilde driver også og får tann, hun er tre mnd i dag :o) Skrekk og gru for puppen når den er helt ute!

Skrevet

Lukas holder på få begge to nede fremme! Hehe, nesten glad jeg bruker skjold nu :-)

Skrevet

Min var 3,5 mnd når første tanna så dagens lys....

Skrevet

Jepp! 4,5 mnd og to tenner på vei. Nå skal han ha pupp annenhver time, og han biter meg sinnsykt hardt med gommene sine når det er tomt! Hvordan skal dette gå?

Søsteren fikk sine første tenner på samme tid, forholdsvis tidlig, men ikke unormalt.

Skrevet

Samme her! 4,5 mnd og to tenner på vei!

Skrevet

datteren min fikk sine når hun var akkurat fylt 5 mnd og to uker etter kom tann nr 2..

tror 4.5 mnd er tidlig, men ikke uvanlig...

datteren min er 8 mnd no og har fremdeles bare to tenner.noe jeg er veldig glad for siden jeg ammer henne enda..hehe... håper det er lenge til hun får en tann oppe.for da kommer hun til å få skikkelig tak når hun biter

Skrevet

elias fikk to tenner når han var 4 mnd og ei uke :) de to fortenna nede. så søøøt når han smiler :) *smelte*

Skrevet

Her har det blitt bitt i puppen siden han var 3.5 mnd. Da kom de to nede. På 6 mnd dagen smatt begge framtennene i overmunnen fram og snart er tann nr 7 å se nede i munnen...

Godt triks for at de ikke skal bite er å trekke de til seg istede for å skyve de fra puppen; høres ikke særlig bra ut, men det er ikke lett å bite når hele munnen er full av pupp!

Skrevet

I dag så jeg oxo at det hadde kommet opp ei bitte lita tann på snuppa mi :) Å hu blir 5.måneder til tirsdagen!!

Sett at hu ha holdt på m fingrene sine i munnen å sikler no helt enormt i ca en mmåned ell lenger nå!!

Så det er sikkert forskjellig fra baby til baby :)

klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...