Gå til innhold

Nesten som mens smerter...?


allegodeting=3

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er i 11 uke i dag, og den siste uka har jeg vært plaget av smerter i magen.. akkurat som eggløsning eller mens smerter.. dette er mitt tredje barn... men jeg kan ikke huske at det var sanne smerter med noen av de andre. det er 10 og 8 år siden sist... så det er kanskje derfor... Håper det er festesmerter.. blør ikke noe, bare smerter som kommer og går! Noen som har eller har hatt det sann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt og har det akkurat slik du beskriver det!

Dette er min førstefødte så aner ikke hva som er vanlig og ikke,men er mange som har det slik har jeg sett her inne!

Jeg er 11+0 i dag og har slike smerter/murringer jevnlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

 

Jeg er også gravid med tredjemann og 9 uker på veg, noen dager kjenner jeg ingenting og andre dager kjennes det som mensen er der når som helst, men det var normalt fikk jeg beskjed om.Da det vokser..

Men vedvarer det ville jeg kontaktet lege/jordmor for å være på den sikre siden.!

 

Jeg tror kanskje ting med kroppen skjer litt raskere når man har graviditet/fødsel bak seg??

 

Festesmerter har man vel når egget fester seg i livmoren...

 

Lykket til videre:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var betryggende å høre! hehe.. jeg er også 11+0 i dag..

Legen min sa også at kroppen min er igang med fødsel nr 1 igjen, siden det er så mange år siden sist, så da roer jeg ned med det! Tusen takk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...