Gå til innhold

andre ekstret utålmodige og selskapssyke 6mndinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun vil henge fast i kroppen min HELE tida, og hyyyyyler når jeg går på kjøkkenet for å hente en kopp kaffe, eller en bok fra bokhylla...

går det over?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ekstremt, mener jeg ja...

Skrevet

Min var også sånn i 6 mns alder.Jeg holdt på å bli gal,hehe

Nå er han 8 mnd og har kost seg i lekegrinda i snart tre kvarter:)

Ja det gir seg.......Skjedde utrolig mye fra 7-8 mnd syntes jeg:)

Skrevet

Ja, her er det litt sånn enda (hun er snart 8 mnd). Hvis jeg gir henne noe å leke med, så er det interessant i nøyaktig 30 sekunder. Etter det er det sutring etter mamma. Men nå fant hun plutselig en liten pose med litt ting og tang i som mannen min kjøpte på Europris i går, og den var visst veeeeeeeldig interessant ((: Har sittet og lekt med de tingene i snart 30 minutter.

Det er vinkelmåler og sånne småverktøyting (innpakket selvfølgelig).

Skrevet

Høres slitsomt ut ja... Dere kan ikke prøve å ta dere e n tur ut, kanskje møte andre med babyer så h*n får noe annet å bli opptatt av?

Skrevet

joda, hun leker litt i lekegrinda si, men veldig kort. Kjenner ikke så mange med baby her, har bare bodd her et halvt års tid. De fleste ungene vi kjenner er litt større og i barnehage. Men nå skal vi ut med bikkja, vogna, Tom Waits på øret og se på snøen!

Skrevet

Høres ut som en god plan. Dere bor på nøtterøy ikke sant? Vi bor ikke så langt unna og snuppa mi er også 6 mnd. Du får si i fra hvis du har lyst på selskap en dag :-)

Skrevet

jepp:) glemte helt kafe M den dagen, vi dro på babykino i stedet og så elendige "Mirakel". Snuppa syns det var veldig gøy med så stort TV, da. Er du med i Stella Polaris, forresten? Blir det kanskje et M treff snart igjen, eller skal vi arrangere et?

Skrevet

Jeg var ikke der jeg heller, var på åpen bgh den dagen og snuppa var utslitt. Vi får finne en ny dag og så får vi ta det derifra. Jeg er ikke med i Stella Polaris, men har veldig sansen for dem og kjenner flere som er der. Men nå må jeg gå, skal på hs, så vi får finne en dag litt senere som passer for treff. Kos dere ute i snøen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...