Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos jordmor på sjekk i går. symfyse målet var på 36 og jeg er i uke 36.. hun trodde jeg hadde en stor gutt(vet det blir gutt), så ville jeg skulle inn på ny ultralyd for å sjekke... flere tillfeller??? ble litt skremt jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 31 og har SF-mål på 34, så der slår jeg deg ganske rått:)

Heelt utenfor nmormalen liksom...jippi...

Forrige gang lå jeg også utenfor, men ikke sååå langt..

Da fikk jeg en gutt på 4,9kg...

Ikke for å skremme altså...trenger ikke få så stor unge du...er det første?

Skrevet

Jeg er i uke 31 + 5 og har et SF mål på 35cm, jeg tror jeg også skal inn på en UL til for en sjekk.

Skrevet

Ja da slår du meg :) jeg har ei jente på ni år men husker ikke hvordan målene var da. men hun var 3280 gram.. Jeg er bare 158 høy så jordmor var litt redd for om jeg kunne føde normalt om den var for stor :( Håper ikke det er tilfelle.. fødte du normalt?

Skrevet

Jeg prøvde å føde normalt med 1.mann, men etter 3 døgn ble det hastekeisersnitt, så denne gangen skal jeg ha planlagt keisersnitt.

Lurt å ta en UL og sjekke ja, for ikke noe vits i å gjøre begge deler spør du meg. Det er såå utmattende...altså først prøve fødsel og sååå operere etterpå...

Skrevet

Ja da er det bedre å ha planlagt.. blir spennende på mandag da når jeg skal på ul. når har du termin?

Skrevet

Termin egentlig 9.mars, men skal ha KS 5.mars...

Så fortsatt litt venting igjen, men det er ganske greit...er liksom ikke helt klar enda...har jo en aktiv krabat på 15 mnd så tiden går for å si det sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...