Gå til innhold

Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! (7)

Anbefalte innlegg

Uff, det er fælt å være syk på jobb... godt du "må" gå tidlig...

Må ha lys til neste ikm...

I dag blir det poteter, pølse og hvit saus..+gulrøtter. Deilig og nøytralt i smaken.. hehe!

Fy, så kvalm! Må prøve å spise noe.. men hva.. ugh!! Klage klage...fy!

Fortsetter under...

Ser de har fått bokstavkjeks tilbake i butikken. Kan det friste?

Ny eske, formet som en bil.

Bra jeg slipper snakke med noen i dag, kan bare henge her inne på kontoret og late som om jeg er effektiv:)

Ja, lys på do til neste IKM er et folkekrav!:)

Ja, kjeks frister litt.. har marie kjeks og ritz.. prøve det.. For lenge til middag...

Skal forhåpentligvis ikke snakke med noen heller.. vil bare ligge på sofaen under teppet etter middag... vente på akutten!

Du kan jo fortelle verten om dette med lys til ikm.. flaue menn pleier å få farten på seg.. :-))

Heisann!

Fikk litt dårlig tid i gå, og fikk ikke sagt hadet før jeg forsvant. Beklager det!

Hvordan er formen? Jeg er syyyyyyyyyyyk! Snørrete og vondt:( Men er jo på jobb. Samvittighet er stundom en kjip ting.

Når jeg kommer hjem i dag har jeg muligens ny do (som ikke lekker) og ny vask på badet(som kan brukes) .Og, om det skjer et under har jeg også lys på do! Hvilken luksus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hva skal du i dag? Ungene tilbake på skolen?

Gjesp.... god morgen!!

Sovet eg.. igjen!! Skikkelig begivenhetsfullt liv eg har nå... hehe!

Ungene er på skolen igjen ja. Godt det og..

Trodde nesten du kom til å holde deg hjemme idag.. men, som du sier, samvittigheten er kjip!!

Hjelpes så spennende for deg å gå hjem i dag da!!

Planen min nå er vel å dusje.. vaske litt klær.. evt handle og lage middag! Tror det blir fisk i dag.. ikke helt bestemt!!

Og det er jo tirsdag!!!!!!!!!!!!!! Greys.... jippi!

Like mye action i ditt liv som mitt:) Jeg sovnet rett etter at huseieren gikk i går. Sov til sambo kom hjem, så satt jeg litt rett opp og ned å så på tv, og så la jeg meg når Akutten var ferdig. Men da var jeg så tett og hadde så vondt i halsen at jeg ikke fikk sove. Kjipt.

Akutten: Synes fremdels ikke noe om at Neela kliner med "onkel Jessy" og ikke han søte!

I dag skal jeg kun se på håndball. Er håndball i hele kveld, så jeg skal bare krølle meg sammen å nyte. Sambo er på trening, så det er kun meg og alle mennene i shorts i kveld:) Skal abre overleve denne dagen på jobb først, og togturen hjem...... (ikke så stas å være så snørrete på fullt tog)

Annonse

Du burde vært hjemme fra jobb!!! :-))

Akutten: enig med deg.. stakkar Ray.. måtte jo se på og greier...

Uff, syk på fulle tog.. høres helt forferdelig ut!! Klemme på!!

God bedring!!!!

Nå må eg komme meg i dusjen.. gruer meg litt.. er jo så mye "arbeid" etterpå.. hehe. som du skjønner er vi litt slapp i kroppen!!

Ha en finfin tirsdag!!

Ray var det han het ja:) Er vel bare å håpe på at dette er noe hun må ha "ut av systemet" og st de etter mye tull finner tilbake til hverandre. De bør de jo siden jeg synes de passer bedre sammen enn det hun og "Onkel Jessy" gjør!

Ha en fin dusj og et lite slitsomt etterarbeid:)

Nå sitter eg her og nyter et lite øyeblikk av opplagthet!!

Har dusjet, vasket klær, hengt opp og lagt i sammen klær, støvsuget og ryddet på kjøkken!! Puh,.. så imponert!!! Så nå må eg spise litt.. ritz og yoghurt..

Hvordan er formen din da??

Går ikke så bra, vondt i hele kroppen.

Og selvfølgelig klikket fakturaprogrammet. Bare ELSKER den oppdateringen de har gjort der!:(

Positive ting; puppene klør! Velger tolke det som et symptom, ikke i forbindelse med det at jeg er syk:)

Så flink du har vært!:) Jeg planlegger kun 1 maskin med vask i dag, ingenting annet som ligner på husarbeid. Kanskje jeg må lage meg varm melk med litt Bailyes i .......... Vågalt:)

Nå skal eg jammen ut å handle før denne energien forlater meg...

Pupper som klør?? Hm.. spennende!

Tappen??

Syns du skal vurdere å gå hjem snart.. ikke bra å presse seg slik når kroppen trenger hvile..!!!!

Når har du ikm??

æææææ, tappen ja...... sovnet fra hele tappen, ikke energi eller ork til å lete.

Ja, har jo etterlyst litt puppeaction:) Så, vi satser på at det er positivt denne kløingen:)

IKM neste torsdag, tror jeg. Blir nok ingen testing før uka etter det igjen, skulle det bli nødvendig. Syklusen har jo blitt lengre og lengre, så jeg ser ikke bort ifra at jeg kan nerme meg 50 dager denne gangen. Ikke spes troen på at den blir kortere, kjennes ikke sånn ut.

Tror jeg peller meg hjem kl.15

Annonse

Hei igjen!

Fått vært på butikken nå...

Energien minker litt nå kjenner eg.. men deilig å vite at eg har fått gjort litt i dag!

Datter skal i bursdag, sønn på fotball, mann på øving.. spørs om dt blir noe hvile i ettermiddag...men men, klarer det og!!

Ja, ikke være lenger enn til 15!! da er det nok... hjem å bli frisk!!

Hei hei!

Hvordan er formen? Jeg er fremdeles syk, men, på plass på jobb.

Da jeg kom hjem i går hadde jeg ikke ny do, ikke ny vask, og ikke lys på do. Men, de hadde brukt 30 min på å stake opp sluket ordentlig..... Bra det, men...... grrrrrrrrrrrr

Gikk det bra med alle fritidsaktivitetene hjemme hos dere i går? Alle kom seg vel avgårde og hjem igjen? Like travelt i dag?

Ha en fin onsdag, du og lille Attpåklatten:)

Hei på deg!!

Du har post..

Fortsatt syk.. uffda.. ikke bedre heller??

Skal de ikke fikse noe mer???? FY altså..!! Skuffa på dine vegne!!

Alt gikk greit nok her i går.. ikke like travelt i dag!! :-))

Nå skal eg og attpåklatten ligge helt i ro på sofaen en stund!!

Ha en fin og friskere onsdag!!

Ikke bedre nei. Skjønner jo at det ikke hjelper å reise på jobb, men....

De skal komme tilbake senere å fikse det andre. Her er vel nøkkelordet "senere". Så uvisst når det skjer. De hadde visst fikset lyset, men det funker jo ikke, så jeg sender en ny mail i dag.

Ellers så klør det i hals og pupper.

Ha en rolig og fin dag på sofaen:)

Hei snuppa!!

Godt å høre at du er bedre.. men du burde vel ha tatt deg fri i dag og..

Men, snart helg!!

Hvordan er det med puppe-action? Noen forandring?

Er nok kvalm eg da... men tåler det!! Har lagt på sofaen en liten stund nå, det hjelper det! Snart i dusjen, prøve å freshe meg opp litt!! Men, bimme litt først.. .-))

Ha en fin fredag på jobb!! Håper formen blir stigende!!

Burde vel tatt meg fri, men .... Ekkelt mye jobb som lå å ventet på meg da jeg kom tilbake, og alt HASTET.

Klødd en del i puppene, og munnen min er rar. Mistet følelsen i tennene og leppene på en måte. Merkelig. Er sikkert fordi jeg har pusset nesen så mye, og nyst så ofte at det nå verker i ribbena.

Skal du noe koselig i dag? Dusje og sofa er jo koselig, når jeg tenker meg om:)

Ja, det er kjedelig når en har slik jobb som det.. når tingene ikke forsvinner mens du er syk, bare venter på deg... uff! Sånn sett er eg heldig.. damene klarer seg fint uten meg!!

Sa eg at eg skal til legen den 13? Får forsatt ikke fastlegen.. så blir spennende om eg er like heldig denne gang!!

Har du fått deg lege? :-))

Mest koselige eg kommer på i dag er vel at det er helg.. ungene fornøyde og kan være litt lenger oppe!! Mannen avslappet og lager sikkert noe godt til konemor!! (lov å håpe)

Tror eg får finne meg et knekkebrød før dusjen..

Store planer for helgen?

Nei, bare små planer for helgen:)

Sambo må jobbe kveld i dag, hele lørdagen og muligens søndag.

Kjedelige greier:(

Jeg har tenkt seriøst på å komme hit i morgen å jobbe. Men, tror jeg heller velger å sitte så lenge jeg klarer i dag. Tror kroppen min vil tjene på å sove lenge i morgen, ikke stresse.

Ikke lenge til den 13:) Spennende dette her:)

Jeg har da fremdeles ikke vært flink å ordnet meg ny lege.... Skamme meg....

Hm.. må ha lege når spiren er på plass vett du!!

Du må ikke på jobb i helgen!! Bli frisk heller!!

Er spent på formen den 13... om eg er klar for å gå på jobb igjen! Er eg ikke det, så håper eg legen er forståelsefull når det gjelder slikt..

Akkurat nå er eg sååå kvalm.. vet ikke hva eg skal klare å spise...

Kanskje litt melon-yoghurt??

Må prøve noe ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...