Gå til innhold

Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! (7)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen!

Formen er grei... humøret er det verre med!!

Mannen henger i taket og leter etter feil på el-anlegget....argh!!!!

Men.. han finner ikke!

F. drit!!

God start på dagen her!!

MEN, tirsdag er tirsdag!! Dette skal nok bli en god dag!!

Klem!

Nei... nå er det lys! Men, slapper ikke helt av... er noe som ikke stemmer! Men, han har koblet ut den som gjør at jordfeilbryteren slår ut! Så får vi se om vi finner ut hvor den går... mysterium..

Er sååå dårlig i magen nå... vært på do flere ganger allerede! Heldigvis har eg lys! He he...

været? Uff... regner/hagler bortover... sier det nok??

Annonse

Vel, så lenge det er lys er det luksus:) Nå har jeg sendt nok en sur mail til huseieren. Lurer på hvem som gleder seg mest til jeg skal flytte, jeg eller han (JEG, JEG, JEG!)

Bra du ikke skal på jobb i dag da, ikke gøy når man er dårlig i magen.

Ja, høres ut som koselig vær til å bimme og drikke te i :)

Må prøve å begrense te-drikkingen litt.. koffein er ikke så bra..

Så må fordele forbruket utover dagen.. hehe! Akkurat nå frister ingenting... bare vann!

Men bimme kan eg gjøre!! :-))

Klart du må sende sure mailer når dere bor slik...

Stå på!!

Vel, det er sure mailer og det er SURE mailer. Kjenner jeg har passert sur- stadiet og beveget meg litt mer mot ufordragelig.....

Du får te uten koffein:)

Tror jeg skal ta meg en tur ut etter 12 i går. Dagen i går var så pesete at jeg ikke engang fikk spist lunsj. Tør jo nesten ikke si det, men det ser ut til å bli roligere i dag.

Drar du hjem til familien din i helgen?

Har ikke helt bestemt meg enda...

"tror eg skal ta meg en tur ut etter 12 i går"????? Hehe.. ikke helt ferdig med gårsdagen?

SKAL bli roligere i dag!! Basta!!

Har du fått svar fra huseieren??

Hehe, mener i dag:) Gårsdagen var heftg ja.

Nei, ikke noe svar fra ham. Bruker drøye et par uker det.

Men det er ikke så lurt å ringe, sist ble jeg VELDIG sur og spydig på telefonen. Det hjelper jo ikke så mye når alt kommer til alt.

Nå skal jeg lage meg te. Den melon-teen var litt vel heftig, så den tror jeg jeg lar stå.

Noen orden på tv2 eller må du laste ned kveldens episode av Greys også?

Hihi... har allerede sett den!

skal ikke tenke på tv2 før det er i orden!

Spydige telefoner pleier ikke hjelpe nei... folk pleier ikke bli mer hjelpsomme av det...!!

Lurer på om eg skal en tur ut... kjøpe meg masse frukt!! Og blad!

Men, med min flaks.. de er vel ikke kommet enda...

Så kanskje vente.. til ungene skal videre-leveres!

Nei, kan alt om det, jobbet på kundeservice før. Men det bare klikket inni den lille hjernen min (var i desember da jeg virkelig HATET leiligheten), og alt gørr rant ut på en iskald og spydig måte. Beherskelse er en dyd.....

Nå er det noen murringer av noe slag på gang. Tro om det er manglende mat, eller noe annet?

Annonse

Hehe, er tirsdag i dag, så før jeg har kommet meg hjem ehar sambo dratt på trening. Så det må nok vente til sent i kveld. Gitt ham beskjed om at vi må fylle godt på før jeg drar:)

Grøss: tenk om det nå skal murre frem til IKM 8.feb? BLÆH! Om det er tr som er på vei håper jeg hun har vett til å komme MYE tidligere enn det! Og da blir jeg faktisk glad, selv om det ikke klaffet.

Passe mine egne skrivefeil kanskje... løpre..?? Ny måte å springe på.. hehe!

Bedre sent enn aldri.. hehe!

Har du 35 dager denne gang... har du el i dag.. hihi!

Har du 28 dager.. hehe.. så er det bare en uke til ikm...

Har du noe mellom disse kan det være festing du kjenner!!

Hvordan er fuktighetsgraden..??:-))

Da går vi for el i dag, eller festing:) Uregelmessig syklus gir i det minste litt spenning i hverdagen;)

Skrivefeil.... Fikk nettopp svar på mail fra kunde. Ser jeg har skrevet koser istedenfor koder. Tenker bare på en ting;)

Tja, ikke lagt merke til noe spes på fuktighetsfronten. Får ta en liten oppdagelsestur;)

Kommet deg ut på frukt og bladtur?:)

hahahahahahahah... var innom og leste posten fra deg.. må bare le eg!!

Men, sånn kan det gå... sa han noe? mannfolk er jo litt trege da!!

Spenning ja... krysser ihvertfall alt for dere nå!!

Har handlet ja... så nå skal vi kose oss skikkelig!!!

Gleder meg til appelsin... hm... dilla allerede.. har tenkt på appelsin siden i går!!

Vet ikke om eg våger å spørre en gang... når går du i dag?

Jeg svarer ikke:) Skulle jo gå ut en tur, men det utgikk. En ny hastesak.

Uff, en smule pinlig. Men for å si det sånn, jeg kommer ikke til å spørre om han fikk det med seg. Men han kan umulig ha ungått å se det.

Gode appelsiner nå?

ÅÅåååååååååååååååååååå, sitter her bare og stønner!!

Herremin så gode de var!!

Blitt lei clementiner,, de er ikke gode lenger!!

Så nå ble eg glad!! mmmmm, de var gode!!!

Har lyst å legge meg eg nå.. bare krølle meg sammen på sofaen under et teppe!! Fryser, og kjenner hodet "murrer" litt... hehe, murrer både her og der!!

Men, får krølle meg under teppe og se på oprah!! Sove kan vi gjøre en annen dag!! Kanskje mer appelsin?? Mmmmmm.....

Hastesak skulle IKKE vært lov!!

Spiste rester i går jeg. Siden jeg ikke fikk lapskausen jeg ventet på ble det finnbiff-rester isteden. I dag blir det nok tomatsuppe, med en gt til. Kjenner jeg har lyst på det i dag.

Du får bestille litt massasje hos Attpåklattmannen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...