Gå til innhold

Nutmeg,attpåklatt og alba sin skravletråd! (7)

Anbefalte innlegg

Nå har jeg gitt opp prisendringene. Klarte ikke mer.

Så nå skal jeg bruke de siste minuttene på bimming:)

Kan du ikke bare sitte å kose deg med hemmeligheten din mens du gjesper?:)

Noe bra på tv i kveld? Liker den engelske krimmen på tv2, men får vel ikke sett den i kveld. Er det Misdummer Murders den heter? Barnaby heter politimannen i alle fall.

Fortsetter under...

Jo takk skal du ha!!

Har fortsatt ikke tv2!!!

Digger den serien eg og.... hadde jo klart å glemme at vi ikke hadde tv2... så satt her og lurte på hva vi skulle se av det og politiagentane. Bestemte meg selvfølgelig for barnaby!! Litt skuffa når eg kom det med tv2 ja..

jaja... skal ikke klage i dag!! :-)

Gooood morgen, vennen!!

Er du ikke kommet deg på jobb enda??

Hm.. jaja, håper du ikke har blåst bort!!!

Er like før vi blåser bort her.... leiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Ha en super mandag, Nutmeg!!!!

Er her nå:) Var litt vanskelig å stå opp i dag, ville bare ligge i senga å kose meg:)

Hatt en helg med litt vind du?:) Tenkte på deg når jeg så på nyhetene. Blåst en del her også, men ikke så ille som hos deg.

Jeg har gjort fint lite denne helgen. Fredag ble det sent, og jeg presterte å sove til kl 13 på lørdag! Skikkelig tenåring! Da røyk jo det meste av planer jeg hadde så jeg bare slappet av:) Fikk ryddet og ordnet litt før kampen.

Skal du jobbe mye denne uka? Håper ikke det:)

Ha en fin mandag du også:)

ikke lett å stå opp alltid nei...

Ja, det er vind så det holder her.. sover dårlig på nettene pga det!

Sove lenge er deilig... gjør seg med slike dager av og til!

Foreløpig skal eg bare jobbe på torsdag!

Nå skal eg i dusjen!!!! Og den skal nytes... hehe!! Deiig å være hjemme alene en mandag formiddag, etter familie-helg!!

Annonse

Vi var hjemme!!! Heldigvis i den vinden!!

Formen er grei den.. litt oppblåst innimellom, murringer på kvelden.. vokseverk i kroppen, trykk i korsryggen! Godt eg testet.. mannen hadde folk her på lørdag og laget de gode drinkene!! Så hadde eg hatt de murringene og ingen pos test hadde eg vært sikker på tr, og tatt meg en drink eg og....

Lykkerus?? Tja, på en måte... har vel ikke helt sunket inn enda... hehe!

Har du noen el-tegn??

Nope, ingen tegn til noe som helst. Ingenting som ligner på el-slim heller. Men, med 46 dager denne gangen også så har jeg ikke el før 27.jan, og det er jo noen dager til....

Jeg drakk rødvin i helgen jeg. Og det var godt:)

Fått flyttet inn på 1.trim?

Ja... har vært innom der ja... men snoker mest her... må jo ha et øye med uke 3 gjengen!!

Og det er jo ikke så veldig "givende" der inne enda.. hehe!

Har ingenting(enda) eg lurer på...

Det gikk opp for meg i helgen hvor lenge det er til eg skal drikke noe igjen... usj... Men, har klart det to ganger før!! Lite offer i grunn...

Er dere hjemme begge to i dagene rundt 27??

Slik som det ser ut nå er vi begge hjemme den uka. Jeg kommer hjem onsdag, så da blir det jo både gjensynsglede og el i samme uke. En bra kombinasjon;)

Som du sier, et lite offer. Rødvinen venter på deg den:) Tror man får mer lyst på når man ikke kan drikke.

Mange fra uke 3 som har blitt gravide og kan flytte over sammen med deg?

Vi er tre gravide fra den uken forløpig... men den startet jo egentlig ikke før i dag.. hehe! Var inne på babyverden nå, 15 jan er dag 1 i syklus 2.. hehe!!

har sjekket tappen også... veldig forsiktig! Den er "plugget" igjen!! Så dette skal bli bra det... :-))

Gjensynsglede er bra!! Det er det beste med at mannen må reise bort på jobb/kurs av og til....

Annonse

Ja, i dag er det pesete på jobb. En god del tidsfrister som går ut i dag, og en del ting som ikke er klart. Stress. Også kjekt med endringer som kommer i siste liten og tar lang tid..... Dumme kunder.

Hvordan går det med deg og canal digital? Får du tv2 på plass?

Nei!!

Har gitt opp!

Mannen har sendt mail.. men tror nok det bare blir å holde ut til vi får Get!

Snart hente unger og vått tøy!! Glede seg...

Er så rart å snakke med mamma og lillesøster på telefon... føler eg lyger.. hehe!

Hei =)

Hvordan går det med dere da???

Formen bra "attpåklatt" ?? Håper du holder deg frisk og rask gjennom hele svangerskapet!! =)

Ellers intet nytt her...er usikke rpå når EL er....står liksom midt oppi det nå...tempen steig for 2 dager siden, men den har sunket igjen nå...vet ikke helt hva som skjer...lurer på om kroppen har tatt ferie...uff, får ikke håpe det!

Klem klem

Hei hei kobra!

Kroppen tatt ferie?? Håper da ikke det!!! Du skal jo inn på 1.trim du også vel..?

Formen er bra den!! Håper den forsetter slik et par uker til ihvertfall.. men regner med at kvalmen kommer sigende snart!

Men satse på du har el nå... så kose der masse nå!!

Lykke til!

klem!

Ja!!! Vil inn på 1 tri jeg og !!!! Bare den spiren vil klore seg fast først!!

Håper det skjer noe snart!! Blir nesten litt sånn smågal av å vente på spiren...hihi...

Godt at formen er bra! Sånn skal det fortsette =)

Håper Nutmeg og jeg tar følge med deg snart!!!!!

Hadde vært kjekt å gå sammen =D

Klem klem

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ja, ting går jo ikke helt veien. Skulle ikke sagt at jeg skulle gå kl.16 i dag, at jeg ikke lærer.

Noe koselig som skjer i andre deler av landet?

Hehe.. satt akkurat og leste post og slette.. litt morsomt å lese at du skal hjem klokken 16, men tror det vil straffe seg å si det høyt.. hehe!

Håper du ikke sliter deg helt ut!!

Eg lager middag... lapskaus i dag.. med rester av pinnekjøtt oppi!

Ja, skjønner jo at jeg må slutte planlegge at jeg skal gå tidlig. Så, om jeg ikke får sagt hadet noen dager så er det fordi jeg har spurtet ut herfra før noe klikker eller noen nye jobber detter inn.

Jeg er skikkelig irritert, pc'n har hatt en "gå sakte aksjon", bare for å irritere, er helt sikker på det.

Send over litt lapskaus er du snill!:)

Har du ikke fått lapskausen enda?? Så dårlig... lenge siden eg sendte den... hm..klage til noen!

Neida.. en kamerat som bor her fra før, men er borte på jobb akkurat nå!

Er såå trøtt... men må holde ut, så får eg sove bedre i natt håper eg!

Drikker litt kaffi nå... er vel snart fyfy det!! :-((

Hvor lenge skal du sitte? Eller skal eg ikke spørre kanskje??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...