attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Å. kjære lille Nutmeg! Skjelver... klarer nesten ikke skrive... GRAVID!!! Ja, eg er....!!! Ååååååå, dette er bare sååå deilig! Krysset kom med en gang!! Mannen bare ler.. syntes eg var litt "gal" som ville teste før ikm.. men eg sa eg visste eg var både gal og gravid!! Ååå, dette blir en god dag!! kosemoseoverdose til deg.. Nå vil eg ha deg med over til 1.trim altså... men, skal skravle med deg her til du er klar til flytting!!
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 Hehe, man skal ikke kimse av magefølelsen mao:) GRATULERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå ble jeg glad nå :):):):):) Klump i halsen her også JIPPI, JIPPI, JIPPI, JIPPI, JIPPI, JIPPI!!!!!!!!!!!!!! Du får ha en god tur over til 1.trim, og hold av en plass til meg:) Bra du kommer hit og skravler med meg til jeg flytter, hadde savnet de veldig vist ikke:) Så utrolig gode nygeter:) Så gøy! MAAAAAAAAAAAAAAAAAANGE klemmer!
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Å, ti min var lenge å vente på svar i dag altså.. hehe!! Må ikke plage meg sånn... Takker for klemmer og gratulasjoner... klump i halsen kjenner eg godt til! Vet ikke om eg får gjort noe fornuftig i dag.... klarer ikke tenke foreløpig! Hehe... kanskje en dusj kan få meg i gang?! Vet ikke om eg har lyst til å skifte forum... hehe! Blir vel mest her.. ihvertfall til eg skjønner at eg er Gravid... Kjekt å vite at vi laget baby ved nyttårskifte!! Og termin på bursdagen til en venninne!! 26. sept! juhu!!!
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Ta deg en dusj, glem alt fornuftig du mener du skulle ha gjort i dag, og bare NYT dagen:) Det stemmer jeg for:) Jeg er fremdeles bare et stort glis her jeg sitter, skulle tro det var jeg som var gravid:)
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 Så skjønne du er.. Skal snart i dusjen... kommer vel til å synge i dusjen i dag!! hehe.. Ha en flott fredag på jobb!! Kommer vel til å bli endel skravling fra meg i dag... hehe! Så du var lenge på jobb i går, i dag da? Gå tidlig? Gikk bra med meg på jobb i går, de hadde glemt å leie inn folk.. så eg var alene til kl 16, men det gikk greit! Måtte jo ha medisinvakt også, men hodet var greit det, humøret var bare stigende i grunn, deilig å jobbe når kroppen samarbeider!!!! Heldigvis er uniformene våre vide, ikke så avslørende.. så skal vel kalre å holde det skjult en stund! Klemklem!!
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Ja, kom meg ikke fra jobb før 19 i går. Går 14 i dag. Gidder ikke sitte her i hele dag. Mye å gjøre, men det som ikke blir ferdig kan vente til mandag. Da er det ny uke og nye overtidsmuligheter:) Skal dra å svømme i dag, gleder meg til det. Trenger å få "strekt ut" kroppen litt, bruke muskler jeg ikke har brukt siden sist jeg var å svømte. Kjedelig å være for få på jobb. Men du gikk vel bare å gledet deg til å teste? Ja, hvor mange dager klarer du holde deg før du sprekker til familien din?
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2007 Det var den klumpen i halsen!! Tårene renner.... Leste gjennom tråden min nå.. sååå koselig! Har vært i dusjen nå! Skal en tur til byen... veksle inn sparepengene til ungene, de har stor planer for de! Nintendo-spill, ps2-spill(singstar!!!) og gameboy!! Blir en grei helg dette tror eg! Svømme vil eg og, tenkte faktisk på det denne helgen... men tenkte det var dumt så tett oppunder ikm.. hehe!! Vi får se hva tid vi får! Håper eg klarer å holde eg til den 9.februar! Skravles igjen etterpå!!
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Bra du hadde gode nyheter til meg i dag, for her er det bare pes. Hvorfor kan ikke ting bare fungere og gå som det skal? Nekter å tro at jeg faktisk må vurdere å komme hit i morgen også. Eventuelt jobbe overtid i dag og drite i å komme hit i morgen. Jo, er vel kanskje greiere det. Men, overtid på en fredag.... Er litt stusselig..... Nei, bestemt meg, får sitte til 18 i dag, og så ta helg. Må du gå sidelengs gjennom dørene for å få med deg det store gliset ditt?
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. januar 2007 Hehe, ja igrunn!! Men, hverdagen er som vanlig den!! Det regner.. Ungene er våte Skitne.. Folk bruker iKKE blinklys! Masse klesvask! Hodet jobber litt... bare litt... heldigvis! Men egoistiske meg er jo kjempeglad for at du ikke skal gå kl14! Hihi.. Har også fått dvd-skjermene! Dette er dagen sin... lønn har eg og fått.. Er enig med deg i at det nok er bedre å sitte over i kveld, enn å gå tilbake i morgen! Bedre med to hele fridager.. Skal prøve å skravle med deg eg...
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #10 Skrevet 12. januar 2007 Hei igjen:) Lønn og dvd skjermer:) Blir jo bra da:) Ja, jeg sitter til 18 i dag, og sover leeeeeenge i morgen før jeg drar å svømmer, kommer hjem og ser på håndball på tv:) Høres millioner ganger bedre ut enn å stå opp 06.15 for å ta toget til Oslo. Vært ute og kjøpt meg en salat. Den har jeg slukt, og er nå klar for ny runde med festlige ting som skal gjøres. Middag i dag da? Feire med noe ekstra godt?
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2007 Ja, burde jo igrunn det!! Forslag? Kanskje noe godt i kveld? Tror det blir en tur til oldemor i dag.. ungene jubler, de vil ut å kjøre bil! Skal og sove frempå i morgen... så er det selskap! Søndag skal vi ha skikkelig søndag! Gjøre ingenting,.. Bare spise pinnekjøtt!! Siste for denne gang! Gleder meg! Sitter her og kjenner det murrer og jobber godt i lår og i lysken! Sååå deilig å ikke tenke på tr.... hihi!! For dette skal gå veien!
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #12 Skrevet 12. januar 2007 Nei, tr trenger du vel ikke vente på før slutten av året:) Heldiggrisen:) Vi skal ha taco i kveld, lenge siden sist. Tror jeg skal be sambo har det klart til jeg kommer hjem:) Har du fått "installert" deg på 1.trim?
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 12. januar 2007 Taco ja... kanskje det! Lenge siden sist Ungene er ikke så begeistret.. men vi får se.. mannen får ta og orden i dag!! hehe.. skal begynne å ruge eg.. har ikke flyttet enda nei.. er litt småtravelt innimellom... eller? Vil vel ikke igrunn.. hehe! Det vi har ventet på så lenge, og så plutselig haster det ikke.. Jaja.. har god nok tid i helgen...
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #14 Skrevet 12. januar 2007 Hehe, nå la jeg headsettet i kaffen min:) Sånn kan det gå Bra jeg har en fersk og rykende varm kopp te på høyre side av meg, helt fri for headset:) Blir ikke taco alikevel gitt. Ble invitert på middag til noen venner. Og det sier man jo IKKE nei til når man bor der vi bor nå LItt tidlig, men jeg lurer jo på...... * Navn? * Vil du vite kjønnet?
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. januar 2007 Ler meg ihjel av deg.. hehe.. Godt du har teen ja... Ingen taco? Jaja, det er vel igrunn bedre å gå ut å spise ja! Har veldig tro på at det er en gutt denne gang, har følt det før eg ble gravid og.. Liker godt Nikolai for tiden.. men noen andre i huset her tviler.. hehe! Og Cecilia synes eg er fint.... men! Det er lenge til enda!! Hadde vært kjekt å vite på forhånd denne gang ja... Men, det er en stund til det og..
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #16 Skrevet 12. januar 2007 Blir taco alikevel:) Var de de skulle servere dit vi skal på middag:) Nå klarte jeg å miste den ene linsen min. E d muli! Og det var den jeg trenger mest også. Hehe, er visst i full gang igjen:) Kan det være et tegn på at jeg har el? Hadde jo en sånn "klomseperiode" forrige pp også Nå må jeg jo omentrent ligge inni skjermen for å jobbe:) Kjenner en veldig koselig Nicolai:) Kjenner ingen som heter Cecilia. Virker som om de fleste vil vite kjønnet på barn 2-3. Jeg vil ikke vite, vil ha den perioden med spenning:) Og det spiller jo ingen rolle hvilket kjønn det er så lenge den har mitt hår, sambos øyne, mine kinn, sambos smil, min humor, sambos forbrenning, min leseglede, sambos praktiske evner, sambos tålmodighet, min dialekt, osv, osv, osv:) hehe:) Kravstor? Neida:) Jeg KJEDER meg! Fått unna en del, mye kjedelig igjen.
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #17 Skrevet 12. januar 2007 Ja, da så!! Ikke kravstor du nei,... Sitter bare her eg nå... "glemmer" litt at eg er gravid nå eg... så pluteslig kommer eg på det!Og det er sååååå deilig.. hehe! Fått mange koselige gratulasjoenr! Kjempekoselig!! Så du skal kose deg med taco likevel du... jaja, slik er det! Vi skal ha tomatsuppe... og sikkert noe godt i kveld!! Åååå, gruer meg sånn til å bli kvalm!! ugh!! jaja... har gjort det før og skal klare det igjen!
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #18 Skrevet 12. januar 2007 Finnes ikke kravstor nei:) Ok, jeg kan fire litt på kravene, er ok med sambos krøller. Men ikke så alt for mye! Toamtsuppe er godt:) Det er jo ikke sikkert du blir kvalm denne gangen? Eller var de 2 første graviditetene veldig like? Når omentrent er det kvalmen slår inn eventuelt?
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #19 Skrevet 12. januar 2007 Husker ikke helt når det startet, eneste eg husker det var verst med henne! Tviler på eg slipper unna... Det varte vel til uke 14-15 ca.. det avtok litt etter litt... Gleder meg veldig til 1 års-bursdagen til tantebarnet!! Hehe.. de blir nok overrasket! "alle" tror eg har spiral!! Skal i bursdag til en nevø neste søndag,(mannens side) håper eg er opplagt fortsatt da... bestemoren til mannen har "spesial-syn" på å se graviditet.. tror eg! Føler hun avslører meg fort! Fortsatt pyton på jobb??
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #20 Skrevet 12. januar 2007 Tja, jeg sitter nå her å stirrer på skjermen. Driver å sletter og rydder opp i noe, mye å gå gjennom. Så du tror du blir avslørt neste søndag? Så om du ikke er fullt så kvalm så er det gutt? Lille Nicolai:)
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #21 Skrevet 12. januar 2007 Hehe... ja, kanskje det! Mannen er skeptisk.. Tviler på hun "ser" det så tydelig... men bør jo ikke være uggen og dårlig matlyst, da får hun nok noe å tenke på.. hehe! Nå har vi spist! Deilig var det.. Men, er for mett nå.. sløve på sofaen tenker eg! Mellom klesvasken.. Når går du? 18??
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #22 Skrevet 12. januar 2007 Går mye influensea og omgangssyke nå, og du har jo vært dårlig i hodet/nakken den siste uka. Så om du er litt dårlig når du er på besøk er det jo det som er grunnen:) Jeg går 17.45. Ikke et sekund for tidlig:) Retter priser nå. FANTASTISK morsomt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #23 Skrevet 12. januar 2007 Uff, misunner deg ikke!! Sa hun som ligger bakoverlent i sofaen på ligge-delen! Men, bare en halv time igjen for deg nå da... Ikke noe god start på helgen din dette.. Håper du får en flott helg ihvertfall! Kose dere masse og være flinke kaniner! :-)
Nutmeg Skrevet 12. januar 2007 #24 Skrevet 12. januar 2007 Tror det blir en super helg, med mye kos:) Skal bare komme meg vekk herfra først:) Nå gjør det litt vondt i det linseløse øyet mitt.... Det får bare være jeg SKAL nemlig lese på toget hjem. Blir rødvin og brettspill i kveld:) Og taco:) Og ingen oppvask:) Og i morgen; SOOOOOOOOOOOOOVE, svømme og sikle:) Fin dag for ting som begynner på s:) (jeg skal IKKE sikle mens jeg svømmer, usj:)
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #25 Skrevet 12. januar 2007 Hehe.. ser det for meg! Best å ikke tenke på noen håndball-spillere mens du svømmer da! Høres ut som du har en koselig kveld foran deg!! Nyt det du!! Sitter her og gjesper som en gal!! Farlig å sette seg godt til rette på denne tiden av døgnet!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå