Gå til innhold

Jeg får latterkrampe, og så....

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner jeg å grine! Helt merkelige greier! Har skjedd to ganger... en gang satt jeg og så på tv, hvor det var noe som var så morsomt (syntes jeg da...) at jeg fikk skikkelig latterkrampe. Og jeg klarer ikke å stoppe, og til slutt begynner jeg å grine! Hulkegrine! Er jo ikke lei meg, men latteren går ukontrollerbart over i grining.... Skjedde i går og - satt å leste en morsom bok... Føler meg helt patetisk - samboeren min bare rister på hodet, stakkar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det har skjedd meg et par tre ganger også. Da var jeg ikke gravid, men det var rundt eggeløsningstider og premens tider, så jeg knytter det til hormoner. Men rart er det. Skjønte ingenting, jeg.

Skrevet

hehe, skjer meg meg også når jeg er gravid.... ler og så går det over til hulking.....

Skrevet

Slik hadde jeg det i forrige svangerskap (som anfall). Og plutselig kom det tilbake igjen nå som jeg skal ha nummer 2. Hysterisk latter, før gråt.

Sambo får latterkrampe av meg igjen...

Skrevet

Endelig noen som har det likedan. Trodde det var bare jeg som var så frynsete. Men slik har jeg det om jeg er gravid eller ikke. Ler jeg lenge og høyt nok ender det alltid med gråt, og da blir jeg fryktlig trist.

Pussig det der!

Skrevet

hehe.. rart å lese. kjenner meg igjen gitt.. blir faktisk litt lei meg tilslutt ja... merkelige greier.. HoRmOnEr =o)

Skrevet

Er sånn her og, men har klart å stoppe når jeg kjenner gråten kommer:) Hvis ikke hadde vell sambo blitt litt bekymret tror jeg:)

Skrevet

Uff synes det er litt pinlig jeg når jeg begynner å gråte til tide og utide :P I går satt jeg i sofaen og plutselig begynte jeg å gråte, skikkelig hulkegråt :P Aner ikke hvorfor... Når sambo er her klarer jeg å holde det tilbake. men det var likefør jeg ikke klarte det på søndag da Anders Jakobsen vant hoppuka :P ( Jeg er en sports idiot uten like :P )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...