♥Tullerusk♥ Skrevet 12. januar 2007 #1 Skrevet 12. januar 2007 Hehehe... God morgen ja... =o) Snart helg og overtalelse muligheter igjen... hihi... For min del, frieri=o) hååååååper jeg får ringene i morgen...Og at sambo svarer ja da...hihi... Hvordan er det med dere i dag da...? Jeg er hjemme fra skolen i dag også (var det i går da og), med en mulig syk sønn...Tror han er frisk igjen nå.. Han hadde kastet litt opp igår tiiiidlig.... Så da blir jeg jo sittende her da...=o) God morgen klem til alle sammen=o)
lilleklums Skrevet 12. januar 2007 #2 Skrevet 12. januar 2007 God morgen ja! Sitter å har siste fri før hælvete på sykehus praksis begynner jeg. Samboer har busrdag i dag. så jeg må vel få kjøpt en gave etter hvert..
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2007 Så gøy da at samboeren din har bursdag... Hvor gammel blir han?? Hvis det er greit om jeg spør=o) Jasså... Er du Lege student eller Sykepleier??
lilleklums Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Han blir 23 i dag. Hva skal man kjøpe lissom? Fikk et kjede av meg til jul, det ble ikke veldig populært! Sykepleie student er jeg. Lege hadde jeg i allefall ikke klart!
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2007 Heihei igjen... Nei vet ikke jeg... En bok eller et blad du vet han liker... Eller et "gavekort" fra deg at du gjør det og det på kjøkkenet, senga, bade etcetc... Vanskelig å finne til gutter... Gutten min er 3 år nå og har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til han når han har bursdag igjen... Ennå en stund til da men men må tenke på det...=o) klem
liten blåfugl Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Ja det er utrolig hvor vanskelig det er å finne en bra gave. Sleit skikkelig til jul jeg. Nå prøver jeg å fiske opp litt ting han sier at han ønsker seg, så kan jeg samle opp til bursdag å jul. Men det er ikke lett...
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. januar 2007 Nei, det er ikke det... men i år, vel i fjor da=o), sa sambo faktisk klart og tydlig hva han ønsket seg til jul da... Men ellers så kjøper jeg genser, sokker, boxsershorts og t-skjorter til han... Men blir jo kjedelig i lengden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå