Gå til innhold

åssen ser det ut? =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

fostervannet, åssen ser det ut?

hehe.. er litt usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal være helt blankt hvis alt er som det skal.. :)

Har nettopp vært på sjekk for å se om det har gått, altså for et par dager siden :)

Skrevet

oki:) når jeg er på do, så er det blankt slim som aldri blir borte når jeg tørker meg!!... sorry=P men, er det fostervann da?

det var jeg også på her om dagen... var ikke noe vannavgang da.. men

var nesten 2 cm åpning.. :) når har du termin?

Skrevet

Hei

Jeg opplevde å få blankt slim med litt blod i igår, som jeg lurte på om kunne være denne berømte slimproppen.... og noe jeg trodde var fostervann i natt (skrev en annen tråd om det). Men det jeg trodde var fostervann var ikke slimete, men helt blankt og tyntflytende.. Men nå er jeg jo fortsatt usikker på om det var vann eller ikke da, så jeg skjønner at dette sikkert ikke er til noe hjelp!

Anonym 2

Skrevet

Ja er nok ikke slimete det, kan jo seff skje vil jeg tro, alt kan skje.. men det skal være blankt og flytende, som vann.. :)

Men jeg ville heller ringt føden for å spørre dem om det kunne være det.. Jeg har termin den 14 feb, men har gått med maserier eller rier i et døgn nå, så vi får se.. :P

Hvis det kommer slim vil jeg dessuten tro at det bare er utflod, va det svaret jeg fikk da jeg va på sjekk, at det nok bare va mye, fortynna utflod, pleide komme det mot slutten :)

Skrevet

hvem av oss svarte du? hehe!!! har termin 6 feb jeg, men legen på

sykehuset trodde babyen ville komme innen en 2 uker.. for var veldig

moden, nesten 2 cm åpning, kort sd.. og har hatt maserier...

har litt lengre igjen enn meg du da, får håpe den blir litt til inni magen din:) men, lykke til!!!

Skrevet

Jeg tror jeg svarte begge to på en måte eller noe.. :)

Min egen termin, som også er den målene nå ligger etter er også 6 feb, så da har vi samme dag da, sånn egentlig :)

Du får ha masse lykke til du å, får håpe det enten skjer noe snart eller gir seg for oss begge da :)

Skrevet

takk;) nei, nå får den komme snart.. hehe..

har det så ubehagelig... har din festet seg? min baby sitt hode er

godt festet ned i bekkenet, og ligger langt ned!!!

men etter alt det legen fant ut og åssen det står på så tyder det på

at det snart skjer.. *håpe, håpe* =) hehe!!

Skrevet

meg som var anonym=P sånn at du vet det

Skrevet

Hehe.. ja skjønte det :)

Måtte bare ned å ta meg en varm dusj.. er det eneste som roer alt ned litt :)

Nja.. jm mener hodet er festa, mens legen mener det nesten er festa, så jeg vet ikke helt.. :P

Jeg kan gjerne vente et par uker til, men det gjør ikke noe om han kommer nå heller :)

Bortsett fra at jeg har nothing klart her hjemme :P

Ligger du godt ann i den løypa?

Skrevet

ja, har alt klart egentlig:) mangler bare noe smått som, brystvortekrem, regntrekk, ullinlegg,..

men det skal jeg handle til uka om jeg får gjort det.. hehe..

artig at vi har så nært da;) hehe!! gleder meg til den lille kommer jeg;)

hva mangler du av utstyr da?

Skrevet

Ja det er gøy å se hvor nærme de egentlig kommer :)

Er nok lettere å si hva jeg har enn å si hva jeg mangler.. :P

Har vogn, stellebord, skap og seng, men disse tingene står på lager der jeg kjøpte det :)

Så har jeg krybbekurv og bilsete, er jo seff noen andre småting å jeg har men husker ikke hva nå. :P

Kan jo si jeg har det meste, men jeg har liksom ikke organisert noe enda.. men får vel få fingeren ut hvis ikke det skjer noe idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...