lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #26 Skrevet 12. januar 2007 jah, he he. rakk det akkurat på minuttet. har heldigvis bare 5 min å gå ;D merket noe i magen i dag du eller?
Guttejenta Skrevet 12. januar 2007 #27 Skrevet 12. januar 2007 Følte bare annerledes stikking enn det eg er vant te. Og ikke noe murring, eg pleier å få murring ca en uke før mens. Føler meg så sløøøøøv og ganske trøtt. Og småsulten Har heller ingen lyst på sjokolade, eg som er en sjokolademoms! Og foretrekker saft/varme te framfor brus, noe som e ikk så vanlig.. *håperhåperhåper*
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #28 Skrevet 12. januar 2007 Hei, hei... så gøy at attpåklatt har testet positivt da! Satser på at vi andre kommer etter neste uke
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #29 Skrevet 12. januar 2007 he he har ingen mensmurringer jeg heller, og de burde komme nå i løpet av helgen egentlig. *krysser fingrene for at de ikke kommer før om minst 9 mnd høres jo litt ut som om du har en huleboer da når skal du teste, og hvor mange dpo er du?
Guttejenta Skrevet 12. januar 2007 #30 Skrevet 12. januar 2007 dpo? Har IKM et sted mellom onsdag-lørdag, men ska teste meg på onsdag/torsdag vis IKM ikke kjem...
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #31 Skrevet 12. januar 2007 days past ovulation.. altså: hvor lenge siden el Ja, var kjempeherlig t attpåklatt fikk spira si den har hun venta på lenge nå, og fortjener virkelig den gleden vi kommer nok snikende etter henne. hun får jo ikke lov til å kvitte seg med oss så fort? he he
Guttejenta Skrevet 12. januar 2007 #32 Skrevet 12. januar 2007 EL.. aner ikke... hehe.. men sist mensdag var den 24 des.. Alle har jo ulike syklus når det gjelder EL, og eg kutta ut ppiller i jula, så me får se åssen syklusen min blir. Men den har alltid vært regelmessig så me får se
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #33 Skrevet 12. januar 2007 Enn du da Lioevr?? Blitt noen hormonsprøyter denne gangen??
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 #34 Skrevet 12. januar 2007 Godt å høre at dere planlegger å komme etter meg!!! Lioevr: synes det varmer godt å lese nå noen som sliter selv synes det er fortjent, og er oppriktig glad på deres vegne, selv om de ikke har slitt!! Takker så mye for det!! Du kommer til å bli en god mor med så stort hjerte!! Mer babystøy:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ God helg!!
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 #36 Skrevet 12. januar 2007 Ja, ta mye du, men tror ikke du trenger så mye.. du kommer nok etter meg og kan dele ut selv!! Så du at du ble spådd gravid nå?? Av Løvinne elle noe? Lykke til ihvertfall.. Når skal du teste?
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #37 Skrevet 12. januar 2007 Tester nok ikke før neste lørdag jeg. Kan ikke du lage resultatliste for oss uke 3 jentene da Attpåklatt?? Siden du testet positivt først??
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 #38 Skrevet 12. januar 2007 Det er blitt laget... :-) Skal se om eg finner igjen!!
Gjest Skrevet 12. januar 2007 #39 Skrevet 12. januar 2007 Hvilke symptomer har du hatt da?? Visste du at du kom til å teste positivt denne gangen??
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #40 Skrevet 12. januar 2007 Å, du er så herlig og søt attpåklatt er det rart jeg unner deg dette? he he smile ha en kjempeflott helg, og kos dere masse pass bare på å ikke glemme oss helt da lille
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 #41 Skrevet 12. januar 2007 Ikke så mye symptomer i grunn... Har hatt en god følelse og ro, visste det liksom.. mannen bare ler.. hehe! Har ved de to forrige fått en sånn fort forbigående "svimling/gynging" i hodet før ikm... og mener eg hadde det for noen dager siden. Magen litt i ulage.. stikninger og murring i lysken. Har liksom følt at det skjer noe,og at det ikke er tr.. Så nå gruer vi oss bare til kvalmen og trøttheten!! :-))
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #42 Skrevet 12. januar 2007 men du det trenger ikke bli masse kvalme og trøtthet denne gangen alle svangerskap er jo forskjellige
attpåklatt!! Skrevet 12. januar 2007 #43 Skrevet 12. januar 2007 Ja, krysser alt eg har for at eg slipper billigere denne gang! Men, har jo to søte små som kan springe og hente ting til mamma denne gang.. hehe! Men, det er jo verdt det uansett!! Så dette skal gå bra!! Ingen fare for at eg glemmer dere...!! Og dere skal nå komme etter, en etter en!!! Skal koooose oss masse i helgen ja!! Mannen går bare og smiler, og kysser og koser hver gang vi "treffes" Lykkerus... jepp!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå