Gå til innhold

******Ny IKM uke3****** 12.01

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet en ny igjen jeg da.

Blir så vanskelig å følge med på den andre når dn er så laaaang. :)

Hvordan er denne morgenen for dere da jenter?

Noen som har testet ennå forresten?

*jaja, vet det er tidlig, men kan jo være flere testomaner enn meg her*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Sliter litt med søvn denne uka, og eg vet ikke helt hvorfor.. Og blir fort sulten.. Eg har nok innbiller meg at eg e kanskje gravid :P Som førte til eg eter for 2 *knis*

Skrevet

bortsett fra at man ikke skal spise for 2 når man er gravid da :P he he

sliter med søvnen selv, og sover nå minst 10 timer om natta for å være noenlunde våken på jobben.

er sliten konstant, men det kan jo være den lille forkjølelsen som har satt seg i halsen...

Skrevet

Ja, det er influensa og omgangsyk som går nå, eg prøver å unngå dem!

Orker ikke bli syk, ikke når eg ska begynne å jobbe etter å ha vært arb.ledig i halvt år. Det passer ikke for meg å være syk nå :)

Skrevet

nei, uff, krysser fingrene for at jeg ikke får noen av delene.

jobber i barnehage, så jeg tror egentlig jeg er blitt ganske resistant mot denne omgangssyken...

Men har også blitt så sinnsykt hard i magen :(

gjør jo vondt i gå på do jo. he he

Lykke til med jobbsøkingen da ;)

Du slipper nok unna, så lenge du ikke utsetter deg direkte for smitten :)

Skrevet

Ja, eg er en barne og ungdomsarbeider, men i denne ny jobben har ikke noe med barn å gjøre. Grei å prøve noe nytt, og da slipper eg alle yrkesrisiko med å bli smittet av barna :D

Har jobbet i barnehage totalt nesten 4 år.

Skrevet

Forresten... det med dobesøk.. blæra mi må ha krympet litt siden eg tisser oftere nå enn før... Må vel kjøpe meg massevis av dopapir :P

Skrevet

Og når har du IKM? Eg har et sted mellom 17 og 19/20

Skrevet

he he, det kan jo være symptomer du har da;)

vi i uke 3 er blitt "spådd" ved utreging at ca 9 av oss skal være gravide. he he

*satser på at det stemmer*

og at vi er en av de 9 :)

Jeg har IKM 19/ 20 el 21.

Måtte ta en test i dag morges da, jeg er jo heeeelt testoman. hi hi

Synes jeg kunne skimte en liten rosa strek, sånn halvveis skyggeaktig.

Men var så svaaaak at jeg kan jo ha inbilt meg den :(

Hater denne ventetiden altså. he he

Kan bli sprø av mindre ;)

Skrevet

Eg tok en CB test før jula, og der var det et meget svakt strek, som var nesten usynlig. Men var ikke gravid for det :( Tok testen fordi mensen var forsinket,noe som e ikke vanlig. Eg har alltid regelmessig mens :)

Vis eg ikke får TR på onsdag/torsdag så da ska eg kjøpe meg test!

Huff, nu e eg sulten igjen! Eg som spist kl halv 5!

Skrevet

he he.

misunner dere som klarer å vente med å kjøpe tester.

Bestiller nye fra billigtester jeg, sånna t jeg alltid har 10-20 tester liggende.

Koster jo bare 170 kr for 20 stk strimmel tester :) :)

sjekk linken hvis du er interessert

http://www.billige-tester.no/graviditetstest_strimmel-c-1_2.html

de har tidligere påvist graviditet på meg så tidlig som 5-6 dager før ikm :)

jeg er kjempefornøyd iallefall :)

Skrevet

oiiii, fan as.

glemmer alltid klokka når jeg sitter her inne.

kommet for sent på jobben flere ganger. he he

*løpe å pusse tennene og kaste beina ut i snøen*

vi snakkes senere lille :)

kos deg masse i dag :)

Skrevet

Hehe.. Eg gidder ikke å stresse med å kjøpe test, eg venter heller til IKM er forsinket. Tenk om eg kjøper totalt 20, og tilslutt e det 18 igjen når eg e gravid??? Nei, det går ikke an :P

Morsom å se enkelte som tester før tiden..

Skrevet

heeh, BIM e farlig ja!

Lykke te med å komme deg på jobben i tiden!

Ha en fin dag!!!

Skrevet

God morgen damer!

Nå er snart helgen her. Den er lenge etterlengtet fra min siden.

Hvordan er formen til alle damene i dag? Nye symptomer på gang eller bare store forventinger?

Uansett så får dere ha en flott fredag!

Skrevet

Ja, jenter, følelsen stemte!!

Er GRAVID eg!! Jippi jippi!!

Så deilig!!

Håper det er maaange av dere andre som slår følge.. vil ikke inn på 1.trim uten følge... hehe!

Lykke til videre...

Skulle jo ikke teste før mandag eg, men ble pluteselig helt bestemt på at eg måtte få det bekreftet!! Og eg som kjøpte dobbelpakning.. hehe!

Ha en super fantastisk helg jenter!!!!

kosemoseoverdose til dere alle..

Skrevet

hehe.. du har faktisk tjuvstartet på uke 3 allerede i uke 2, attpåklatt! DET må vel være et godt tegn for alle oss andre, det var 9 stk som skulle teste positivt i uke 3, var det ikke?! Da blir det 9 stk som følger etter til 1. trim ila neste uke da?!?! :) :)

Gratulerer igjen! :)

Skrevet

Jeg testet også i uke 2...den var selvsagt negativ og hvis jeg bare hadde venter eeeeen dag så vill jeg sluppet å bruke penger på den filletesten, for da kom tanta. :(((((

Men men, jeg har kompensert med å kose ordentlig med den trassige 2-åringen min idag og trent så tunga har hengt ut av munnen på meg...det ville jeg jo ikke gjort om jeg var usikker på om jeg var gravid! :) Så aldri så galt...og så har jeg tenkt å drikke rødvin i helgen..:))

Skrevet

Eg ska teste meg på torsdag/fredag siden eg ska ha IKM på onsdagen... Vis TR ikke kjem da....

Føler meg ganske oppblåstbar, trøttere enn vanligvis.. Har hatt hyppige toalettbesøk og er ofte sulten, noe som e ikke vanlig!

OG verst av alt: Ingen lyst på sjokolade, eg som er en ordentlig sjokolademoms!!!

Kan mulig eg innbiller meg at eg e gravid :P

Føler også annerledes stikking enn det eg er vant til, og ingen murring...

Skrevet

GRATULERER MED SPIREN ATTPÅKLATT!!!!!!!!!!!!

Følger deg gjerne over jeg, men trur jeg trenger noe babystøv ;)

ÅÅÅÅh, så sinnsykt koselig at spira di satt nå.

Det er virkelig fortjent :D :D

*hoppe og danse*

Skrevet

Tuuuusen takk, jenta!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Var det bra??

Håper uke 3 blir en skikkelig booom!!

Vil ha mange kjente med på flyttingen!!!

kosemoseoverdose fra lykkelige meg!!!

Skrevet

Gratulerer sååå masse med spiren "attpåklatt". Heldig du!!! ;)

Håper på å følge deg over til 1. trim. ;)

Fikk vite at ei veninne er gravid igår. Måtte sendt melding å høre hvordan det gikk med testing og sånn etter å ha lest et innlegg på 1. trim som ikke kunne være noen andre enn hun som hadde skrevet...hehe. Men hun vet ikke at jeg har lest det da... Uff det er rart å finne ut at ei veninne også holder til inne på bim...

Hadde jo bare vært så koselig å gå gravid sammen med ei god veninne da.

Ja ja...får vente å se neste helg. Men begynner å lure litt nå...har tissa ofte idag og det er ikke vanlig. Går omtrent på do en gang i løpet av dagen når jeg er på jobb til vanlig men idag har jeg fri...har kanskje bare noe å gjøre med at jeg har tid å kjenne etter at jeg må tisse da...hmmm.

Lykke til med symptomjakt og testing alle sammen. Spennende uke dette hvis det stemmer at 9 skal bli gravide...hehe!

Skrevet

Kor mange er me totalt som ska ha IKM i uke 3???? Siden det er spådd at 9 stk av oss ska bli gravid....

Skrevet

jeg begynner faktisk å lure på om jeg flytter etter

*håper iallefall sinnsykt*

vet det er tidlig, men i fire tiden i dag nøys jeg skikkelig, og guuuuud som det stakk til. var skikkelig vondt.

nå kjenner jeg at det strekker og på en måte er litt ømt aktig hele tiden, og somforsterkes hver gang jeg hoster eller nyser.

fryser hele tiden, er slapp, har hodepine og bælmer i meg vann.

kjennes ut dewr nede som når man strekker en muskel så godt at det svir og gjør "vondt" på en måte, men er ikke i musklene, men nede litt under eggstokkene tror jeg.

håper så inderlig at jeg kommer etter. hadde vært gull og grønne skoger å følge både deg, lille my og alle de andre over i 1.tri :)

Skrevet

Håper det for både din og min skyld :)

Kom du deg på jobben i tiden forresten?? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...