Gå til innhold

stikninger nedi.... oppi der :o ubehagelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som har hatt det? det er skikkelig ubehagelig, akkurat som om det er i livmorhalsen/munnen... som om det er kort liten stikkende tøye/strekk smerte? hm, guffent.kommer hele tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som om ungen biter deg i blære med vampyrtenner ? i såfall så har jeg det ja ..

Skrevet

jeg fikk ekle stiklinger sist torsdag- i uke 35.. fordi jeg tok trappen på jobben ned i kantina. (femte et).. Siden ble det bare verre og verre, det kjentes til slutt ut som skambenet ble revet i to, og at livmora og hele bebisen var på vei rett ned...

Jeg var på full sjekk på sykehuset på onsdag kveld, og de sa det var bekkenløsning?!? Jeg som så flittig har sluppet unna ALT nå tom uke 35 i hele TRE!! svangerskap.. Så nå ligger jeg rett ut, enten i senga eller sofaen, tar meg et varmt bad og en varm dusj et par ganger om dagen så jeg orker å tusle litt rundt hjemme her. er livredd for å stivne og ese helt ut.. jeg har jo et greit matinntak, så varsellampene mine blinker litt nå :(

Skrevet

Jeg også har mye av de stikkingene, spurte jordmora på sykehuset. Ho sa det var mormunnen som begynnte å bli moden som gjorde att det stakk. Jeg er sterkt plaget med bekkenløsning og har hatt prøblemer med å gå, men de stikkingene her, er neimen ikke mye fra bekkenet nei :-)

Skrevet

ok Netts, det var det jeg nesten hadde på følelsen, hvor langt er du?

jeg er i u 31

Skrevet

Har stadig disse stikkingene jeg også, er ganske vondt ja, men mange som har d så..

Skrevet

Jeg har hatt endel press\stikninger nedover mot underlivet, kan gjøre ganske vondt, men det går over ganske kjapt, jeg har gått utifra at det er babyen som presser hodet ned i bekkenet og evt fester seg(jeg er i uke 36 nå)

Skrevet

ok... jeg er i uke 31, så jeg synes liksom det var litt tidlig for min egen del.

det er akkurat som om det sitter i livmorhalsen, og at det vier seg ut...... selvom det er for tidlig for det også...det varer noen sekunder, forsvinner og kommer tilbake noen minutter etterpå.

Skrevet

Jeg er i uke 33 nå og har hatt stikkninger i underlivet som mange her beskriver 3 ganger over 3-4 uker.. Vondt og litt ekkelt/ ubehagelig for kjenner lissom ikke akkurat hvor det kommer fra, men gikk fort over hver gang. Håper det stemmer at det er modning på gang:)

Skrevet

har samme smertene jeg også..men hos meg kommer det blodig slim/urin etter jeg har hatt disse ''stikkingene''..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...