Gå til innhold

Malaga, Spania

Patetica fåkksi

Anbefalte innlegg

Hei, dette er förste gangen jeg skriver noe selv, har vaert innom siden flere ganger men naa er jeg ogsaa medlem.

Jeg har bodd i Spania i over seks aar og dette er förste gang jeg er gravid. Har igrunn ingen kontakt med andre nordmenn eller andre skandinaviske folk her nede, men saa som vi skal ha familie hadde det vaert göy aa höre fra noen i samme situasjon, savner liksom det aa ha venninner rundt seg som har andre erfaringer aa komme med.

Repons mottas med glede, takk og hei! :-)

Fortsetter under...

Hei Balooa!

Gratulerer med spiren! jeg bor i Girona jeg da, Litt langt unna... Pröver pá barn nr tre sá jeg er veldig spent pá om det kalffer snart! Var i Malaga pá ferie i sept- og ble mektig overaslet over at de snakket norsk overalt! sá du er hvertfall ikke den eneste normannen pá de kantene:-)) Lukke til med svangerskapet!

Hej Balooa! Grattis med kommande baby! Själv fick jag min son i december, så jag är egentligen färdig på denna sidan.... Hur som helst är jag gift med en dansk och vi bor i Torre del Mar utanför Malaga. Jag vill också gärna ha kontakt med andra mammor / blivande mammor. för att utbyta eratt utbyta erfarenheter och kanske hålla kvar lite i det "skandinaviska" ( är med i en spansk mammagrupp här i Torre del Mar ) . vi har bott 5 år i Spanien och trivs jätte bra. Hör gärna av dig!

Hei mamman til Marlon!

Takk for svar!

Torre del Mar er jo et stykke unna Álora da, men det er fortsatt morro aa ha litt kontakt med noen i omraadet! Er du ofte i Malaga by eller?

Selv om vi bor i Álora (veit du hvor det er?) saa er vi ganske ofte i Malaga by, Torremolinos, Fuengirola osv.. Det er jo andre veien da egentlig, men..

Er det noen maate jeg kan ta kontakt med deg eller? Email eller noe? Hva heter du forresten? Jeg heter Hanne.

Gratulerer med sönn i desemmer! Jeg har termin i september, hvis alt gaar bra. Neste torsdag skal jeg paa förste legesjekk.

Vi skrives og lykke til videre!

Hej igen! Vet inte vart Alora ligger?? Men så har vi inte bott så länge på Costa del Sol heller.... Vi är också ofta i Malaga, Fuengirola osv då det inte finns så mycket där vi bor. Jag jobbar förresten i Benalmadena

( inte nu då. för nu är jag ju mammaledig ) på bank och min man jobbar här i Torre del Mar. Du får gärna skicka en mail till [email protected]. Jag heter förresten Nina ( som du kanske ser på e-mail adressen =)) och är 28 år. du får berätta hur det går hos läkaren, går du förresten privat eller offentligt? Jag gick både och men födde privat i Malaga och det var verkligen super bra, men det kan jag berätta mer om på mail...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...