Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Mulig det er ammetåke.. men jeg må ha kopi av den til en søknad her og jeg skjønner ikke at jeg har den. Dåpsattesten har jeg men fødselsattest?????????? Noen som kan hjelpe??
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Akkurat.. hvordan ser denne ut? Tror virkelig ikke jeg har fått den :S
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2007 #4 Skrevet 11. januar 2007 føler meg som en skikkelig dårlig mor nå :-(
Bonusmamma13 Skrevet 11. januar 2007 #5 Skrevet 11. januar 2007 Et a4 ark med opplysninger om barnet, navn, kjønn, fødselsdato og personnr, samt navn på foreldre. Står fødselattest øverst. Ser nå den er datert 7 nov. Poden kom 23 sept. Har du sendt inn skjema med navnet da? Tror det må gjøres først.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Ja fikk et brev hvor pappaen måtte føres på siden vi ikke fikk dette på sykheuset og etter det har vi ikke fått noe.. bare dåpsattest.. men det var jo i kirken..
Bonusmamma13 Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Hender jo at post forsvinner. Du kan jo kontakte folkeregisteret og be om en ny.. Kanskje den forsvant blant all reklamen som kom før jul?
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Uff kanskje det.. får jeg bare en kopi da eller? Er jo litt viktig å ha originalen eller?
Bonusmamma13 Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 De kan nok sikkert bare skrive ut en ny og stemple. Husker jeg ikke fant min egen en gang og måtte få ny. Kan ikke huske at det stod kopi på den. Er nå bare å si at du ikke har fått den og lurer på om den kan ha kommet bort i posten.. Hender nå innimellom at post blir lagt i feil postkasse også, ikke alle som leverer det inn igjen.. Vet ikke hvor viktig det er å ha orginalen, tror en steplet kopi er like greit..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå