Lilleprinsesse 07 og gull 2011 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 Lille gullet vårt Leah Victoria kom til verden 09.01.07. Hun ble forløst med keisersnitt og veide 2770 gram 49cm lang og 34 cm rundt hodet. Ganske stor til å ble født hele 4 uker før termin. Jenta vår har hatt tarmene utfor magen og jeg måtte ta keisersnitt 4 uker før tiden. Men dagen kom som et lite sjokk. Egentlig var datoen satt til 15.1.07. Vi var til vanlig kontroll på sykehuset og tok ctg, der fant dem ut at hun var stresset og hadde høy fosterlyd og pga hun hadde lite bevegelser skulle hun forløses med en gang. Da skal jeg si dere at jeg ble skjelven i knærna. 5 min senere satt jeg med sykehusskjorta på i sengenog på vei ned til intensiven for å gjøres klar til keisersnitt! Det hele gikk veldig fort og greit. Leah victoria tok sitt første skrik allerede i magen på vei ut! Og endelig få se henne for første gang var helt ubeskrivelig!Operasjonen hennes gikk meget bra, så nå venter vi spent på når vi få ta henne med hjem fra sykehuset. Men det kan ta lang tid enda! Lykke til videre her alle sammen, og takk for alle gode råd jeg har fått her inne i tiden som gravid!
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 Gratulerer så mye.....Håper alt går bra med det lille vidunderet ;)
Loveangel Skrevet 12. januar 2007 #3 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer så masse :=) Lykke til med nurket og ta godt vare på henne :=)
Faylinn Skrevet 12. januar 2007 #4 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer! Håper alt går bra med jenta! :-)
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 Gratulerer med den vesle:) Og lykke til videre:)
selma07 og engel Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Gratulere så masse:-) Lykke til med magen til lille Leah Victoria!! Håper dere får dratt hjem snart:-)
Lirum Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Gralulerer, og så bra at alt har gått bra. oi, det hørtes dramatisik ut! Men samtidig forteller du jo rimlig hverdagslig om dette. Men jeg har vel et voldsom bekymringssenter fortida og ingen krefter til å motstå - så når jeg hører om hennes tilstand og at hun (lille kny) måtte rett i operasjon, blir jeg jo litt skjelven.... Lykke til lille familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå