Gå til innhold

kaster opp å brekker seg..


j84 <3 2 nydelige prinsesser<3

Anbefalte innlegg

lille snuppa mi har kasta opp alt hun får i seg omtrent og tørr-brekker seg ganske mye, var hos legen tidliger idag, men siden hun ikke har feber så fikk jeg bare beskjed om å se det ann til i morra.. så ut til at det var litt bedre i ettermidddag, fikk i henne 200 ml mme uten at d kom ut igjen, men nå i kveld kommer det bare opp, prøver å gi henne mat litt ofte, men hun ynker seg på en måte og får ikke ned noe særlig. noen som vet noe om hva det kan være? hun er fire uker idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da- håper hun er frisk i dag, sikkert spysjuken, tror du ikke?!!

kan jeg bare spørre- hvordan vet du at det er spy og ikke gulp?? teit spm kanskje, men kom bare på det........

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen:) snuppa sovnet godt i natt kl to, da var magen hennes helt tom,hmm er det vanlig at små babyer kan sove når dem ikke er mett da??

jo lurer litt på vanlig spy syken, men lurer bare på om man kansje må være mer påpasselig eller evt gi noe medisin når hu er så liten enda.. litt rett for dehydrering da..

fått i hu et måltid med mme idag på ca 120ml, (igår beholdt hun ca 200 ml i magen, ganske lite da??!) kl åtte i morrest, skal prøve å gi hun igjen nå, legen sa at om det ikke gikk greit måtte jeg ringe han igjen så evt inn til sjekk på ahus..men i går hadde hun en periode på ettermiddagen hvor hun var ganske grei,eller hun sov jo hele dagen i går omtrent da. så litt våken på kvelden, men da bare spydde hun og brakk seg når jeg ga henne mat da...

 

sikker på at det e spy for jeg ser at hun brekker seg flere ganger på rad, og det kommer mye, er liksom ikke en våt rap på en måte som hun har vis hun bare gulper vanlig.. litt vanskli å forklare forskjellen men;)

 

hmm..syns hun er slappere enn vanlig nå da..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEntungen her har også kastet opp to kvelder på rad. Heldigvis holder hun maten nede på dagtid. Hva om du gir henne lunk vann på flaske? for å være på den sikre siden ift dehydrering?

 

jeg forstår hva du mener med at d bombesikkert er oppkast. Har selv ei som gulper, men det som har kommrt de siste kveldene er sprutoppkast. Stakkar jente. Måtte skifte og vaske både henne og senga hennes:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka med legen min sikkert hundre ganger nå. han skulle ringe meg opp igjen om en time, er hun ikke bedre til da måtte vi inn til ahus.... stakar jenta mi, trodde hu var blit bedre, men maten fra i morrest kom opp igjen som bare rakkern nå i sta, prøver å gi henne ofte, men ser ut til at hun har det ubehagelig når hun skal ha i seg mat, åsså går det en liten stund, så kommer det opp igjen.... skifta å vaska hele ungen 5 ganger idag allerede... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper det går bra med lille snuppa di nå.... kjedelig at hun ikke holder på magen... sender mange bli bedre tanker til snuppa di..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars jenta di og deg. Kan tenke meg du er kjempeurolig...

Ønsker jenta god bedring...håper virkelig hun blir bra veldig raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette er ikke moro.

Jeg har hatt litt av samme problem. Hun ville ikke spise, bare sov hele dagen. Jeg fikk i henne kanskje 30ml mme pr mating, før hun sovnet. Men hun spydde eller gulpet opp det meste. Hun ble slapp, og kaldsvettet.

 

Vårt problem var at hun ikke bæsjet. Tarmene og magen var full, og inget mer kom ned. Vi måtte stimulere henne til avføring, og når hun hadde fått ut avføring i tarmene så var hun som vanlig igjen.

 

Så... hvis hun ikke har bæsjet så kanskje hun også har forstoppelse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...