Gå til innhold

Hva syns dere om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidsgivere som gir ut info pr SMS?

Jeg syns det kan være litt slapt hvertfall hvis man må svare på SMS'n..

Kan også fort mistolke en SMS og da kan man fort svare feil..

Syns en arbeidsgiver kan ringe hvis det er beskjeder som man må svare på...

Hvis det er beskjed man ikke trenger å svare på så er det greit.. Hvis det er f.eks bonus eller beskjed om julebord/kurs eller noe sånt..

Hvis det er et spm man må svare på kan dem ringe syns jeg..

Hva mener dere?

Eller er detr bare jeg som har sms sjef..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man er ikke garantert at smsene blir lest. En tlf samtale vet man at vedkommende man ringer til har fått beskjeden du gir.

Skrevet

Kommer vel an på hva som står.. Man kan jo da ved behov, late som om meld ikke har kommet frem om det er spm om noe man ikke har så lyst til.. Men klart at dersom det er noe viktig så bør det ringes.. Arbeidsgiver kan ikke forvente at ansatte til en hver tid sjekker meldinger..

Skrevet

Jeg er et sms menneske og som sjef har jeg også benyttet sms. Veed manglende respons/hast har jeg ringt...

Jeg synes faktisk at i dagsen samfunn er sms en helt grei måte å gi beskjeder på, det brukes jo av alle.

Jeg har også ved ekstra behov for arbeidskraft sendt gruppe sms til potensielle og operert etter "først til mølla" prinsippet.

Fungerer veldig godt i min bransje...

Skrevet

Ja, men har noen ganger ikke lyst til å bruke penger på å svare arb.giver osv.

blir det ofte så er det liksom ikke arb.giver jeg har lyst til å SMSere med.. Hvis dere skjønner?

HI

Skrevet

Vi får også endel info på sms fra jobben. Men da har vi forhåndsavtalt at info skal sendes på denne måten og hvis de trenger svar ringer de eller sender e-post så de kan se når den blir lest. Synes det er flott at firmaer er moderne nok til å ta i bruk de hjelpemidlene som er tilgjengelige, men klart; da skal man ha nevt det og være sikker på at de ansatte har med seg tlf og leser smsene sine..Nytter jo ikke hvis de er av typen: "hvordan får jeg vekk den rare kovolutten på mobilen min...?"

Skrevet

Jeg verdsetter en telefonsamtale, men så har du de som føler at de blir trengt opp i et hjørne av en telefonsamtale - en sms kan de svare på når de føler og er ikke påtrengende. Men som sjef hadde jeg med dette i bevisstheten heller tatt en telefonsamtale!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...