Gå til innhold

hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Er 29 år. Har fått sambo på gli nå, men blir ikke prøving helt enda. Må få jobb og litt sånn i orden. Det har liksom hele tiden vært jeg som har tatt initiativet til å prate om baby. Han har sagt at han ønsker barn men ikke noe mer enn det.. Tror vi jenter vil prate litt mer om det, planlegge og glede oss. For gutta er det, kan det virke som, ikke et samtaletema... Men uansett så er jeg nå glad for at det kan skje innen 1-2 år.. tror jeg skal klare å holde ut det. Han prater litt mer og er mer ivrig når jeg tar opp temaet nå og det er bra:)

Så heldig du er som har fått han på gli. Tror vi jenter er litt mer opptatte av baby ja=) I tillegg til at jeg tror at ønsket kanskje er ekstra sterkt hos oss siden vi skal gå gravide og føde.

Jeg er 20 og sambo er 23...

Ja, tror ikke helt de forstår hvordan det er for oss. Vi skal jo bære fram barnet og får et forhold til barnet fra dag 1 i svangerskapet, kroppslig og mentalt sett. Men jeg må si at jeg er glad for at han er på gli nå, og det selv om vi ikke skal prøve helt enda. Han er passert 30. Så vi er ikke så unge lenger heller.

Jobber du eller studerer du? Jeg er foreløpig arbeidsledig men sambo jobber (lærere).

Annonse

Anonym:

Ja det blir litt annerledes for oss jentene. Vi kjenner jo sparkene, at den hikker, vi blir kvalme og det er jo vår mage den vokser i. Å gleder meg til å få oppleve det! Hvis han har passert 30, så er det jo på tide:)

Jeg studerer spesialpedagogikk og jobber 50% som personlig assistent for en psykisk og fysisk utviklingshemmet jente. Sambo jobber som vikar + at han er assistent på skole og sfo. Han har planer om å studere (for å bli lærer) fra høsten av. Det er det som holder han tilbake fra å prøve. Jeg vil gjerne få min første som student:)

Annonse

Eg er 23, sambuaren 26. Har det ikkje travelt med småtasser sidan eg vil gjere ferdig studier og jobbe eit par år for å ha ein karriere å gå tilbake til etter eventuell graviditet.

Sambuaren har uttalt at han ikkje vil ha barn nokon gang (med mindre eg vert gravid utan at det var planlagt...er flink med prevensjonen så sjansen er ikkje så stor). Han er kroniske plager som gjer at han kun er 60% arbeidsfør. Grunnen til at han ikkje ønsker er hovedsakleg at han ikkje trur han har energi nok til både å jobbe og vere ein god far. Vert han veldig sliten så får han kraftige smerter.

Får håpe han endrer meining, men eg respekterer den han står for...synd eg gjerne vil ha barn da...

Mannen min er 30 og selv er jeg 33. Jeg vil gjerne ha 3 barn før jeg er 40 så da er det vel på tide å sette igang.

Er enig med hun som sa at det ikke er gøy å være for gammel mamma - men først må man finne den man vil ha som pappa til sine barn. Har vært heldig der, min kjære er veldig flink til å dikke og dulle med små barn så selv om han kunne ønske at vi fikk litt bedre økonomi før vi satser på barn så kommer han til å bli en super pappa når han først blir det. Håper det blir snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...