Gå til innhold

Medisinsk abort

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Måtte bare slenge innom og legge igjen noen ord selv om jeg ikke bruker disse sidene så mye lenger.

Jeg ble gravid for litt siden og var her og leste litt og leste en hel del stygt om medisinsk abort....om at det var veldig ille osv. Så da det ble bestemt at det var den veien jeg valgte å gå må jeg innrømme jeg var veldig skeptisk.

Det som er viktig for meg at også står på denne siden er at det oppleves ikke slik for alle. For meg føltes det hele faktisk ganske ukomplisert. Selvfølgelig surrer tankene i en slik situasjon, men rent fysisk syns jeg ikke det var fælt i det hele tatt. Så det må ikke være så forferdelig som jeg har lest her inne....

Nå må det nevnes at jeg har født tre barn og har mistet i uke 10 tidligere, så jeg var jo helt klart godt forberedt på å møte smerte på en annen måte en en ung jente som ikke har barn fra før.

Så da var det sagt.....

Fortsetter under...

hei. jeg skrev innlegget "veldig god erfaring med med.abort"

Ikke fordi jeg likte å gjøre det, men fordi det ikke var så ille som jeg hadde lest om her inne.

viktig å huske at smerte er individuelt, og at ting oppleves anderledes. Jeg lå f.eks å gråt i sengen min uten smerter, mens hun i nabosengen løste kryssord, og spilte kort med venninna og gikk ut for å røyke og de fnisa og lo.

smertene var ikke intense for meg, det holdt med smertestillende på morningen, mens for hun andre, så trengte hun morfin ++.

jeg tok det tungt psykisk, hun hadde det vondt fyskisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...