Gå til innhold

hva er nå dette da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt en sånn følelse av at det "lugger" i magen min i flere uker nå.. innimellom her, innimellom der. er ganske ubehagelig, men ikke vondt.

Noen som har noen morsom forklaring på hva dette er?

Det ligner ikke på "voksesmerter" som jeg har hatt mye av, men det kan jo selvfølgelig være noe annet som strekker seg?

snodig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?

anyone?

Skrevet

hvor i magen?

og hvor ofte?

hvor langt er du på vei?

Skrevet

jeg har hatt noe som ligner og som også føles litt som et lite elektrisk støt. vet ikke hva det er, men spurte jordmoren min og hun bare forklarte det med at alt flyttet på seg i mageområdet. Helt vanlig etter hennes mening.

Skrevet

litt her og der, egentlig.. en stund var det rett under navelen på min høyre side, i dag har det vært litt over navelen på venstre side,, noen ganger rett under navelen.. varierer litt..

hvor ofte det er varierer også litt, men mest når jeg har tid til å kjenne etter, er veldig svakt,, som små klyp, lissom..

er 16+0 torsdag. (altså tipper jeg 16+1 nå over midtnatt..)

Skrevet

det er kanskje bare lille nurket som beveger seg:) el så skal jo alt vokse inni der...så det kan jo bare være det.. tror nok ikke det er noe farlig uasett..

Skrevet

nei, farlig satser jeg på at det ikke er;)

men er veldig spennende alt det som skjer med kroppen da!

Har vært inne på tanken om at det kan være lille nurket, men da er i tilfelle sneipen utrolig aktiv.. og det forventer jeg lissom ikke så tidlig..

hm.. skulle noen ganger ønske jeg hadde flere sanser å bruke på alt det som skjer inne i kroppen altså! bare følesansen overlater mye til fantasien!

kjenner jo sørenmeg mer etter nå enn rett før IKMtider da vi prøvde jo!

Skrevet

ja, det er utrolig spennende!!

Jeg kjente noe fra uke 12, men det var mer sommerfugler følelse.

Men jeg kjente også mer veldig tidli, og det har jeg hørt andre og som har, men det jo litt vanskelig å vite hva det er vist det er første gang gravid..min beveger seg som bare det i magen, men har jo ikke noe å sammenligne med:) er nå i uke 21

Skrevet

Jeg har også hatt den følelsen av "lugging" tidligere i dette svangerskapet. Nå er jeg i uke 23 og har ikke kjent det på en stund. Tror ikke det er noe å bekymre seg over, men jeg vet jo ikke hva som gjør det da. Iallefall gitt seg nå og liv fra babyen kjenner jeg, så alt er trolig som det skal.

Skrevet

Hei:o)

Jeg er 16+0 til søndag og var hos jordmor igår. Fikk høre på hjertelyden med doppler-utrolig gøy! Men det var ikke bare det vi hørte - den lille sparket og hoppet så det knaste og spraket i doppleren, og jordmor lo godt og sa at det er nok en aktiv liten tass det her!:o)

Så, jo, den lille sneipen din hopper nok ubekymret rundt inni deg og "lugger" deg litt!:o)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...