Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært rundt og kikket på di fleste forumene her på BIM, og det her er absolutt det beste forumet! Her er det ingen drittkasting, masse positive tilbakemeldinger, og folk støtter virkelig hverandre.

Den absolutt mest seriøse siden, som kan muntre opp hverdagen til alle prøvere og planleggere. Selv er jeg det sistnevnte, og plukker opp mange gode råd fra trådene her inne. Kjempe ålright!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7751005-mest-seri%C3%B8se/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for at du sier det, veldig hyggelig å høre! Jeg synes også dette forumet er veldig bra og bruker det mye. Tror den gode stemningen her i forhold til andre forum kommer av litt forskjellige ting. Blant annet det faktum at det ikke er så veldig mange av oss. Jo flere som bruker et forum, desto større sjanse for at det kommer noen som ikke er seriøse. Den andre grunnen tror jeg er at vi som er her både er ganske voksne og i og med at vi prøver å få barn på en litt annerledes måte, så er det et ganske nøye gjennomtenkt og godt reflektert valg vi tar. Vi er dessuten en gruppe som har måttet tåle en del motgang, og kanskje nettopp derfor har vi blitt mer tolerante og flinkere til å muntre hverandre opp.

Vet ikke om du er enslig/lesbisk selv, men det er selvfølgelig bare koselig om du også vil skrive her uansett hvilken situasjon du er i. Det meste blir jo det samme både med å prøve, ønske seg og være gravid. Nedturer og oppturer, skuffelser og forventninger har vi alle sammen, uansett om vi har vært på Stork i Danmark eller prøver å lage barn hjemme.

Ønsker deg lykke til videre med planleggingen (som navnet sier så er jeg også prøver og har nettopp vært i Danmark).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7751005-mest-seri%C3%B8se/#findComment-7753658
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...