Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er ikke jeg vant itl å ha noe serlig å rutte med så derfor ville jeg kansje ventet til det var noe man virkelig trengte. men syntes det med ergometersykkel hørtes bra ut det fremmer jo figuren din.

selv har lenge ønsket meg en dag på spa. det kunne kansje vært noe for deg, gubben tok ungene den dagen og du fikk litt oppfriskning og ny glød i hverdagen. det ville gjort store vidunder her. og så kunne gubben fått seg en tur etterpå.

hva med abonomang på et treningstudio med personlig trener til å lage et opplegg for deg som går i din hverdag. snakker ikke om personlig trener hver gang men første gangen.

hva med utstyr til friluft for hele familien. ok den lille kan ikke ligge i pulk enda men storebror kan få være aktiv med dere.

jeg ville nå kansje spart pengene til en gang jeg virkelig trenkte dem men så er vi studenter her så penger har man ikke mye av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan male noen bilder som du kan få kjøpe :o) Hehe. Ellers, så heldige dere er!! Ta deg en tur til frisøren - bli ny! og kjøp inn en god shampoo og en hårkur! Gå på Estetique å shop litt ny sminke(hvis du bruker det) eller en ny parfyme:)

Og hvis du gjør som Dodge her oppe sier, så kan jeg og lillesnuppa gjerne bli med en uke til syden!

God helg;)

Skrevet

Ikke gå i samme fella som de fleste andre; nemlig å la de ekstra pengene forsvinne i ditt daglige forbruk. Sett opp et budsjett og putt alle pengene du kan unnvære inn i et aksjefond med litt høy risiko. Du er garantert mer avkastning enn i banken. Så kan du forhåpentligvis ha ENDA mer penger å gjøre deg hot & flott for når du ønsker det! Det er stor forskjell på å være gjerrig og fornuftig! Hvis du absolutt vil kjøpe noe, synes jeg det var en god idé med en 42” og en steppemaskin.

Lykke til med ditt luksusproblem, hilsen en økonomisk og utypisk ung kvinne med masse penger på børsen! :-)

Skrevet

Frisør og manikyr/pedikyr eller andre spa ting (og gjerne inviter med meg! hehe)

Har du bufferkonto?Hvis ikke vil det jo være fornutig å spare litt på det, eller BSUkonto.

Medlemskap på et treningsstudio?

Gå å på date med mannen din på en litt fancy restaurant.

Skrevet

Det er ikke første gangen du brisker deg om din nyvunne rikdom.

Du får kjøpe deg noen nye venninner.

Skrevet

Hvorfor blir noen av dere sure av å lese dette? Bare lurer. Misunnelse?

Skrevet

Kanskje fordi vi blir minnet på hva slags gal, gal verden vi lever i;-)

Man er ikke bedre selv som regel men jeg tenker iallefall mer på det når jeg leser sånne innlegg....

Skrevet

Aner et lite snev av misunnelse...? Det må da vel være greit å spørre om små råd, både når man har mye og lite penger.

Skrevet

Jeg synes du skal vurdere å få deg et eller flere fadderbarn gjennom Plan eller andre organisasjoner. Det gjorde vi allerde første året vi begynte å studere, og nå, 6 år etter er vi fortsatt faddere til ei jente fra Kambodja som heter Srey. Hun skriver brev til oss om livet sitt, lager tegninger osv. Vi får statusrapport om utviklingen i landsbyen hun bor i med jevne mellomrom. Slik får vi bevis på at pengene vi gir gjør stor nytte for seg i lokalsamfunnet. Til jul og bursdager sender vi en liten pakke til henne. Vi betaler 220 kr. i måneden til henne/lokalsamfunnet. Føler det er en meningsfull ting å bruke pengene sine på. Vi har overflod av det meste i vårt land, så at vi avser i underkant av 3000 i året til et slikt formål tror jeg de fleste vil ha råd til dersom de bare har lyst! Så min oppfordring til deg må være å skaffe deg et fadderbarn i dag! :-)

Skrevet

gosj, for et problem hehe. Hadde jeg hatt slike problemer. Her er det stikk motsatt. Må spare og spare for å kjøpe ting.

Hva med å putte pengene på sparekonto til 3mnd-ingen???? Da kan jo h*n nyte godt av det når h*n blir gammel nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...