Gå til innhold

Kosttilskudd

Sneglemamma med nr. 2 i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere kosttilskudd i 2. trimester, og eventuelt hva tar dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk over fra folat til et kosttilskudd som heter Gravid (kjøpt på apoeket) da jeg gikk fra 1.trim til 2. Tar i tillegg trankapsler...

Skrevet

Tok gravid ,men de smakte så stygt at... tar multivitaminer og omega 3... omega 3 er veldig bra for fosteret:-)

Skrevet

Bruker kosttilskuddet som heter "Gravid" - har brukt dette daglig helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Tar også omega 3 kapsler av og til, men sliter litt med å svelge dem - de er så store...

Skrevet

Tar tran og jern, jordmor sa det var nok.

(fikk beskjed fra legen å ta jern, ikke noe jeg bare begynnte med)

Skrevet

Jeg bruker Gravid selv om jeg er i 2. tri fordi jeg har lave verdier av folat og B12.

Skrevet

Jeg tar to kapsler av noe som heter "Omega-3 og Multi" fra Nycoplus. Fikk beskjed av jordmor om at det kan være smart å ta dette, da det er vanskelig å få i seg alle vitaminene man trenger i vanlig kosthold.

Skrevet

jeg tar fortsatt folat (siden jeg måtte kjøpe nytt glass da det ikke rakk ut 1.trimester..) og så tar jeg selolje (omega 3 mm) som jeg har tatt i et par år.

Skrevet

Jeg har tatt multivitamin, trankapsler og folat hele veien. Har vel igjen ei uke til av folatboksen, kjøper ikke ny av den. Lurer på om jeg skal bytte ut mulitvitaminene med Gravid? Hm..

Skrevet

den siste tiden har jeg tatt vitaplex gravid eller møllers total.

Skrevet

Bruker Gravid og av og til Omega3-kapsler.

Skrevet

Jeg tar Tran og B-vitaminer, C-vitaminer og Sink i tillegg til en multivitaminpille som heter Spectro. Det er Folat i Spectro og den B-vitaminpillen jeg tar.

Med en gang jeg fikk vite at jeg var gravid gikk jeg til en Homeopat som sjekket hvilke vitaminer og mineraler jeg hadde behov for. Det kan jeg anbefale alle, skal tilbake når jeg er halvveis og se om jeg har behov for andre tilskudd da.

Er det noen som vet om det er noe grunn til ikke å fortsette med folat i 2. trimester?

Skrevet

Hei Andrerunde!

Jeg tok folat et stykke ut i 2.tri, jordmor sa jeg bare skulle ta til glasset var tomt. Får ikke tatt "overdose" m/ folat, overskuddet skilles ut i urinen!

Skrevet

Tar alle nesten vitaminene til Herbalife, omega for gravide og "tarmbakterier" hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...