tutta77 Skrevet 11. januar 2007 #1 Skrevet 11. januar 2007 også pakke baggen? han skal jo tross alt være der noen timer han og
Bea80 & Gullgutten Skrevet 11. januar 2007 #2 Skrevet 11. januar 2007 De anbefaler mannen å ta med et klesskift (t-shorte ect) i tilfelle det tar lang tid. Jeg foreslo dette for samboeren, og han bare fnøs og sa at om det tok lang tid fikk han reise hjem (25 min en vei) og skifte/dusje!!! HAHAHA Ikke fan sa jeg, selv om det tar lang tid får du ikke stikke hjem en tur før det er over!!! (Så jeg tror kanskje jeg sniker med meg noe til ham, bare sånn i tilfelle) hehe MANNFOLK.....
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 11. januar 2007 #3 Skrevet 11. januar 2007 Tenk om han får hele seg dekt av spy,eller blod da.. Da hadde det vært godt å hatt skifteklær med..
tutta77 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2007 ja tenker jeg på og..... vannflaske.... noe å bedrive tiden med... og en overaskelse til oss kanskje hihi... siden vi er så flinke.. masasjeolje.. ja.. abselutt! synes han også skal pakke en bag(...eller pose)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #5 Skrevet 12. januar 2007 hm ikke tenkt på før, men det var lurt...
2flottebarn;) Skrevet 12. januar 2007 #6 Skrevet 12. januar 2007 Han skal bo sammen med meg på pasienthotell, så han må jo pakke. Uansett er det vel lurt med litt klesskift + mat og drikke - det er hvist bare mor som får den servicen på sykehuset!
mayaya Skrevet 12. januar 2007 #7 Skrevet 12. januar 2007 Her skal det pakkes forbege to ja, han skal jo være med og bo der han også. Kjedelig om han er nødt til å dra hjem hver gang han skal skifte el.l. I teorien skal jo han kunne være der sammen med meg og bebisen helt til hjemreisetidspunkt :-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2007 #8 Skrevet 12. januar 2007 Vi var på fødselkurs her, og da anbefalte jordmor at far burde ta med seg noe å spise, men ikke klær( tror far også kan få sykehusskjorte), men foreldrene til mannen min bor bare 5 min unna sykehuset så svigerfar kommer nok med diverse hvis det skulle drøye, og han reiser dit og er der mens jeg er på sykehuset også.Men mannen min sa at han ikke skulle/behøvde ha med mat, trodde ikke han kom til å bli veldig sulten, mens jeg var i smerter og diverse.Og jeg kan jo håpe på en like lett fødsel som moren min første gangen,4,5 timer fra hun våknet til barnet kom...
samboer87 Skrevet 12. januar 2007 #9 Skrevet 12. januar 2007 jepp her har vi alt til meg, babyen og mannen i samme bag som står klar i gangen til fødselen som snart bør komme..vil se lillegutt NÅ!
tutta77 Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. januar 2007 pappan må hjem her da... vi har ei på 2 år hjemme, som antagelig venter veldig på å se lillesøsteren sin.... :)men alikevell kan det jo være kjekt med ett skift....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå